Sms ontvangen bericht

  • 24 February 2015
  • 3 reacties
  • 858 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1
  • Motivator
  • 687 reacties
Ik heb een Wiko smartphone. Met dubbele simkaart, eentje voor Proximus en eentje voor Mobistar ( omdat in sommige regio's waar familie woont er geen ontvangst is van Proximus - bijvoorbeeld Balen Hulsen ).


Bij het verzenden van een sms -bericht heb ik graag een bevestiging dat het bericht ontvangen is .


Al gevonden dat je bij Mobistar gewoon het bericht dient te beginnen met een uitroepteken ! met daarachter de sms tekst. Bij ontvangen door de geadresseerde krijg je een bericht dat het ontvangen is .


Bij Proximus krijg ik geen otnvangstbericht. Hoe kan ik dat instellen of welke code dien ik te gebruiken ?


Heeft iemand hier ervaring mee ?



3 reacties

Beste,
Om een afleverings rapport te ontvangen dient u dit in te stellen via de SMS instellingen van toestel.
Mvg Id
Reputatie 5
Badge +1
Dat is juist het probleem. Weet u waar ik dat kan vinden bij Wiko Darkmoon toestel? Ik heb alles door zocht, maar vind de nodige instellingen niet.
Beste,
Voor de meeste toestellen kan deze instellingen gevonden worden bij berichten - instellingen - tekstberichten.
U kan ook steeds voor toestelhulp langs gaan in één van onze verkooppunten in uw regio.
Met vriendelijke groeten,
Id

Reageer