SMS naar buitenland + De lijn SMS ticket

  • 14 January 2015
  • 12 reacties
  • 267 Bekeken

Goedemorgen,


SMS naar buitenland + De lijn SMS ticket lukt me nog steeds niet met mijn Pay&Go Max.


Ik heb al 2x mijn beltegoed proberen herladen elke keer met 15 EUR. Mijn kredit staat nog steeds op 0. Hoe is dat mogelijk bij mijn eerste herlaadbeurt bijna 2 weken geleden en waarom kan ik nog steeds geen SMS naar buitenland of 4884 sturen?


Ik heb het zojuist geprobeerd met een herlaadcode van 12/1 en mijn code is reeds gebruikt.




























Datum Tijdstip Soort herlaadbeurt Wijziging van krediet (€) Belkrediet na (€)
02/01/2015 14:17 Herladen -0,000 0,000
12/01/2015 16:09 Herladen -0,000
0,000



Ik ben zeker niet van plan om nog een keer te herladen, er moet ergens een fout zijn.


Bedankt

12 reacties

Beste,
Kan u ons even laten weten hoe u deze herlading/herladingen precies gedaan hebt?
Mvg,
Wendy
Ter info: normaal krijg je direct een sms binnen ter bevestiging dat het herladen gebeurd is.


Als je die niet krijgt mag je er al vanuit gaan dat er iets verkeerd gelopen is!
Reputatie 6
Badge +2
Maar ondertussen is hij zijn geld mooi kwijt.


Ik hoop dat Proximus dat zal kunnen rechtzetten.
Als het muntjes zijn dan kunnen ze die gemakkelijk recht zetten lach


Dat komt zeker in orde, is niet de eerste keer dat dit gebeurt en ook de eerste keer niet dat dit recht gezet wordt.


Ik heb dat ook al voorgehad, en als ik binnen de minuut geen bevestiging krijg hang ik al aan de lijn van de klantendienst, en werd ook gecorrigeerd.


Eigenlijk val ik wel in herhaling, maar al de misverstanden en problemen die ik al gehad heb zijn op zeer korte termijn op correcte manier recht gezet geweest, en ik heb nochtans geen konijnenpoot in mijn zakken knipoog, had ik maar zoveel geluk met de lotto frons
Bedankt iedereen - voor de eerste keer was het gebeurd via internet - uw webpagina via een bankkaart, voor de tweede keer door een herlaadcode gekocht in een krantenwinkel.
Nog nieuws, Proximus?
Reputatie 1
Badge
Wat had gij gedacht Jitka???? Ik wacht al meer dan drie weken op een uitslag. huilend
@Jitka, je kan altijd nog eens klacht indienen als volgt ▬► contact_email


bij mij hebben ze dat toch in orde gebracht, dus de moed niet opgeven .
Beste,
Heeft u reeds een respons ontvangen op het door u gestuurde prive bericht?
Met vriendelijke groeten,
I.D.
Beste,
Heeft u reeds een respons ontvangen? Kan ik u misschien verder helpen?
Met vriendelijke groeten,
ID
Beste ID, Choreftis en Elsa!


Ik heb een antwoord ontvangen.


Als ik het goed heb van de onderstaande, heb ik dus 30 EUR besteed aan een maximum aantal belminuten (daar gelden ook beperkingen voor maar dat wist ik van tevoren), MB en onbeperkt sms’en maar dan niet naar buitenland en 4884. Geen kredit dus. Wist ik het maar vroeger frons


----------------------------


Beste,


U hebt gekozen voor Pay&Go Max, zo wordt uw herlaadbedrag onmiddellijk omgezet in een maximum aantal belminuten, MB en onbeperkt sms’en!


U kunt op elk ogenblik de status van uw resterende belminuten en MB raadplegen door de code #120# te verzenden vanop uw gsm.

Om de status van uw resterende krediet te raadplegen, typ #121# en verzend.


De minuten, sms’en en MB zijn gedurende 31 dagen na de herlaadbeurt geldig in België, maar zijn niet geldig voor speciale nummers (voting, 0900, …) Hiervoor hebt u krediet nodig.


Mvg Kevin




-------------------------
Beste Jitka,
Dat klopt inderdaad. Wanneer u gebruik maakt van een Pay&go Max zal uw herlaadbedrag steeds worden omgezet in bundels.
De bundels zijn afhankelijk van het door u gekozen herlaadbedrag. U ontvangt dan belminuten, sms en data.
Indien u uw herlaadbedrag eveneens wenst te gebruiken voor het uitvoeren van betalende diensten (oproepen, SMS ticket en dergelijke meer) kan u steeds kiezen om uw type herlaadbonus te laten aanpassen.
U kan een overzicht van onze herlaadkaarten en hun bijhorende herlaadbonussen steeds terug vinden op http://www.proximus.be/nl/id_catr_mcards/particulieren/onze-producten/mobile/alle-prepaidkaarten.html. U kan een eventuele aanpassing van uw herlaadbonus steeds uitvoeren via het gratis nummer 1911.
Met vriendelijke groeten,
ID

Reageer