SMS meerdere keren ontvangen

  • 20 October 2014
  • 4 reacties
  • 336 Bekeken

Beste Proximus


Ieder bericht dat ik ontvang krijg ik meerdere keren aan (maximum tot 6 keer). Dit is zeer storend.


Ik had ergens gelezen dat dit te maken heeft met een verificatie-sms die wordt verzonden naar de provider wanneer je een bericht ontvangt. In dit geval zou het langer duren vooraleer deze verificatie-sms wordt verstuurd, waardoor je het bericht blijft aankrijgen. Ik weet niet of dat dit werkelijk het probleem is.


Wel zou ik graag een oplossing aangeboden krijgen.


Met vriendelijke groeten


Michiel

4 reacties

je smartphone een volledig uitschakelen en terug opstarten zou je mss eens kunnen proberen indien je dit nog niet gedaan hebt.
Reputatie 1
Badge
Heb daar ook nog altijd last van. Heb hier een bepaalde SMS zelfs 40 (veertig...) keer gehad.


En nee : het uitschakelen en terug opstarten van de smartphone doet hier niets aan. Proximus mag toch eens beginnen nagaan wat hier de oorzaak van is, want dit is toch al een tijdje zo bezig.
het is bijlange ook niet zeker dat dit bij Proximus ligt.

Om maar één oorzaak op te geven als je juist te ver zit van de gsm antenne bv .

ik heb het persoonlijk nog nooit voorgehad en nochtans ik ontvang wel enigste sms'en per dag,

dat kan ik u verzekeren, maar zelfs nog nooit één tweemaal binnengekregen,

natuurlijk heb je daar niet veel aan, maar geef ik het ter info mee, om maar te bevestigen dat het zeker niet algemeen is.
Badge +1
Natuurlijk is het storend, maar beter dit dan het niet krijgen van sms'en. Mijn dochter heeft me sedert gisteren al 3 sms'en gestuurd die ik helemaal niet ontvangen heb. Wie weet welke heb ik al nog niet ontvangen zonder dat ik het weet. Het is kennelijk moeilijk voor Proximus om alles (Belgacom en Proximus) samen te behandelen lach

Reageer