Beantwoord
SMS'en mét emoticons worden automatisch MMS's?
Ik stel vast, dat, als ik emoticons gebruik in SMS'en, deze automatisch in betalende MMS'en (0.25€ per stuk) worden omgezet. Blijkbaar moet je dus smiley-afkortingen gebruiken zoals 🙂
Beste antwoord door sinjoor76
Elsa schreef:
Sinjoor krijg jij ook het bericht voor je ze verstuurt dat het mms is?
Worden eigenlijk ook als symbolen aangeduid en kunnen niet als teksttekens verstuurd worden, maar ik krijg wel een vraag of ik dit als mms wil versturen.
Op mijn ander oude gsm worden die symbolen omgezet naar tekst tekens, maar veel minder keuze dan om de S4 smartphone
Worden eigenlijk ook als symbolen aangeduid en kunnen niet als teksttekens verstuurd worden, maar ik krijg wel een vraag of ik dit als mms wil versturen.
Op mijn ander oude gsm worden die symbolen omgezet naar tekst tekens, maar veel minder keuze dan om de S4 smartphone
Het hangt van de SMS-app. af, hoe ze verschijnen. Maar die 0,25€ komen wél op je rekening (te checken in My Proximus). In de standaard berichten app. van Samsung is er nochtand een optie om een verwittiging te krijgen bij veranderen van stand in MMS. (ik heb dezelfde S4 ini) ik heb een tijd Handcent SMS gebruikt, en daar nooit problemen mee gehad, maar het nam nogal wat geheugen in vlgs. mij. Ben daarom terug op de standaard app. va Samsung overgeschakeld.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.