Smartphone testers gezocht!

  • 19 December 2015
  • 42 reacties
  • 3999 Bekeken

Reputatie 2
  • Rising star
  • 13 reacties
Er zijn nog maar weinig reviews in ons 'Smartphone' subforum, dus als je graag een verslagje wil schrijven over jouw huidig of nieuw toestel is dat hier zeker welkom. We kunnen zelfs testtoestellen voorzien! Daarover hebben we een paar vraagjes:
  • Wil je graag een smartphone testen?
  • Van welke toestellen wil je graag een review lezen/schrijven?
  • Wat moet er zeker in de review staan?
  • Is 2 weken testen lang genoeg?
  • Hoe bezorgen we je best het toestel? (Proximus winkel, post, koerier...)
  • Van welke andere connected devices wil je graag een review zien/schrijven? (Smart watches, tablets, ...)
  • Ben ik nog vragen vergeten? 🙂

Reviewers mogen zich bij mij aanmelden bij Hassan!

42 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hoewel ik zelf geen testkandidaat ben, vind ik dit een prima initiatief. Succes ermee!
🆒
Er zijn er al opgestart omtrent:
  • huawei g8 https://nl.forum.proximus.be/smartphones-32/huawei-g8-33250
  • microsoft lumia 950xl https://nl.forum.proximus.be/smartphones-32/microsoft-lumia-950xl-33195
Reputatie 1
Mijn persoonlijke mening is dat je het toestel als volwaardig toestel moet gebruiken vooraleer je het echt kent. Goed instellen kost wat tijd, laat staan de verborgen leuke trucjes vinden. (Huawei G8 bv heeft een make-up functie voor de dames 😉 )
Dus 2 weken lijkt mij te weinig. Dat wil wel zeggen dat je 26 toestellen per jaar per tester kan laten testen. Kan een redelijk chaotisch forum worden dan en niet meer echt relevant voor de laatste testers. Maak daar een maand of zelfs 2 maanden van en je hebt een topic moderator per toestel.
Dat klopt zeker, als je weet dat we iedere dag al een halve dag nodig hebben voor onze make-up, dan schiet er al maar een halve dag meer over om te testen en dan hebben we nog geen was en geen plas gedaan :-)))))
Reputatie 2
Hoewel ik zelf geen testkandidaat ben, vind ik dit een prima initiatief. Succes ermee!
🆒


Bedankt Marleen!


Dus 2 weken lijkt mij te weinig. Dat wil wel zeggen dat je 26 toestellen per jaar per tester kan laten testen. Kan een redelijk chaotisch forum worden dan en niet meer echt relevant voor de laatste testers. Maak daar een maand of zelfs 2 maanden van en je hebt een topic moderator per toestel.


Houdt steek. We gaan dat eens bekijken!

Dat klopt zeker, als je weet dat we iedere dag al een halve dag nodig hebben voor onze make-up, dan schiet er al maar een halve dag meer over om te testen en dan hebben we nog geen was en geen plas gedaan :-)))))

Misschien moeten we Roomba's laten testen? 😉
Leuk initiatief!
@Joke, mijn man vindt ook dat stofzuigen heel vermoeiend is, want gans de tijd achter die roomba moeten aanlopen, dat is niet te onderschatten zegt ie :-))))
Reputatie 2
@Joke, mijn man vindt ook dat stofzuigen heel vermoeiend is, want gans de tijd achter die roomba moeten aanlopen, dat is niet te onderschatten zegt ie :-)))) 😃
Badge +1
Misschien moet een review topic een andere layout hebben dan een gewone forum post omdat dat volgens mij beter zal over komen en dus minder chaotisch. 2weken testen lijkt mij net voldoende als je dit zou verlangen naar een maand dan zou dit denk ik te lang zijn en is het toestel niet meer nieuw als de review af is en vermits het smartphone landschap snel veranderd zal je review dan ook nog voor minder gebruikers relevant zijn.
Ja inderdaad, normaal voor ik iets ga kopen ga ik toch ook eerst eens de reviews lezen die je op het internet vindt..
alleen maar reklame is dit , niet getest geweest in de fabriek en door ir's ? laat mij toe effe te lachen en het jaar is nog maar begonnen . ( op de gebruikersnaam moet je niet letten ! ) 😠
Badge
Wil de S5 NEO wel reviewen , als men tenminste eerder gemaakte beloftes nakomt. Is gewoon leverbaar hoor dus waarom komt men niet na hetgeen beloofd is ?
Samsung S5 Neo Samsung A5 al de nieuwste modellen ben al tester geweest voor nokia zelf smartphone testen met behoud van toestel met voorwaarden lijk me terug geïnteresseerd
Wauw, dit is echt iets voor mij, ben nogal een gadget geek 😉, ben vooral fan van de iphone, maar vind het zeker interessant om eens android toestellen te testen. Persoonlijk lijkt mij 2 weken vrij kort, zou eerder naar 3 a 4 weken gaan. Zou ook smartwatches willen testen is iets waar nogal weinig over geweten is en dus zeker toegankelijker zou zijn door revieuws. Groetjes en veel succes!
Wauw, dit is echt iets voor mij, ben nogal een gadget geek 😉, ben vooral fan van de iphone, maar vind het zeker interessant om eens android toestellen te testen. Persoonlijk lijkt mij 2 weken vrij kort, zou eerder naar 3 a 4 weken gaan. Zou ook smartwatches willen testen is iets waar nogal weinig over geweten is en dus zeker toegankelijker zou zijn door revieuws. Groetjes en veel succes!

hey wendy,je lijkt me wel een leuke meid,en spontaan enz....mega dit....enfin ik zou mss een voorstel willen doen ,eigenlijk een tip....waarom is er nergens van die nexus toestellen te vinden in de winkel?...das zijn beestige machientjes en tem de dag van vandaag up to date,terwijl een samsung soms al vergeten wordt..Ik zie die smartwatches ook wel zitten,mss een windows phone....of een android tablet......ik heb eens op de website zo'n toestel gezien als je een zwak signiaal binnenshuis zou hebben,die dat verhelpt....ik denk dat je er mss geen weet. van hebt....mijn huis is zo recentelijk en is een lage energie woning dat het sigiaal haast niet door het 3 dubbel glas geraakt....thx op voorhand,wendy tot later e x
Als jullie me een OnePlus 2 ofzo zouden kunnen uitlenen is er alvast interesse 🙂
Leuk idee, maar 2 weken is wel kort als je daar niet full time mee bezig bent.
In feite moet er dan een standard testlijst voor handen zijn, die van toepassing is op alle devices van dezelfde categorie , zodanig dat je kan vergelijken, niet iedere tester
zal hetzelfde uitvoeren.
Zie dat wel zitten, is eens iets anders.. mogen ook andere toestellen zijn.
Liefst bezorging via koerier of post.
Op zich hoort 3 weken genoeg te zijn. 2 weken is een beetje de standaard voor ervaren reviewers. Maar als je er wat moeite insteekt (wat ook wel mag als je het toestel geleend krijgt) lukt dat op 3 weken.

Mijn ervaring met koeriers is niet zo geweldig. Je bent een halve dag minstens kwijt dat je zit te wachten.

Pick-ups in een Proximus winkel in de buurt (van het werk of thuis) lijkt makkelijker voor de reviewer. Of eventueel via Bpost automaten maar dat is al wennen voor veel mensen denk ik.
Er zijn nog maar weinig reviews in ons 'Smartphone' subforum, dus als je graag een verslagje wil schrijven over jouw huidig of nieuw toestel is dat hier zeker welkom. We kunnen zelfs testtoestellen voorzien! Daarover hebben we een paar vraagjes:
  • Wil je graag een smartphone testen?
  • Van welke toestellen wil je graag een review lezen/schrijven?
  • Wat moet er zeker in de review staan?
  • Is 2 weken testen lang genoeg?
  • Hoe bezorgen we je best het toestel? (Proximus winkel, post, koerier...)
  • Van welke andere connected devices wil je graag een review zien/schrijven? (Smart watches, tablets, ...)
  • Ben ik nog vragen vergeten? 🙂

Reviewers mogen zich bij mij aanmelden via een privé berichtje of hier in de topic ;-)


Ik ben geïnteresseerd om een smartphone te testen en er een review over te schrijven.
Ik zou u graag een privé bericht sturen, maar dat lukt alleen maar als u mij volgt.
Dag Sara90,

Je mag mij een privé bericht doorsturen, dan kan ik je toevoegen aan de lijst voor een smartphone review.

Groetjes,
Hassan
Er zijn nog maar weinig reviews in ons 'Smartphone' subforum, dus als je graag een verslagje wil schrijven over jouw huidig of nieuw toestel is dat hier zeker welkom. We kunnen zelfs testtoestellen voorzien! Daarover hebben we een paar vraagjes:
  • Wil je graag een smartphone testen?
  • Van welke toestellen wil je graag een review lezen/schrijven?
  • Wat moet er zeker in de review staan?
  • Is 2 weken testen lang genoeg?
  • Hoe bezorgen we je best het toestel? (Proximus winkel, post, koerier...)
  • Van welke andere connected devices wil je graag een review zien/schrijven? (Smart watches, tablets, ...)
  • Ben ik nog vragen vergeten? 🙂

Reviewers mogen zich bij mij aanmelden via een privé berichtje of hier in de topic ;-)


Ik ben ook geïnteresseerd om een toestel te testen en daarna er een review over te schrijven.
Kan u mij net als Sara90 volgen zodat ik u een privé bericht kan sturen?
zie dat wel zitten om een smartphone te testen en te beoordelen
ik wil gerust ook wel toestellen reviewen
Beste

Ik moest van joke uw deze mail doorsturen omdat jij deze sectie van haar overpakt.


-Wil je graag een smartphone testen?
Ik wil graag een smartphone testen. Ik ben zelf degene die review van mensen op youtube volgt van de laatste snufjes.

•Van welke toestellen wil je graag een review lezen/schrijven?
Ik ben grote fan van Samsung en zou binnenkort een review schrijven van mijn vrouw haar galaxy s5 neo. Ikzelf heb nog altijd de s4 daar zal ik ook een review van schrijven indien dit nodig is.

•Wat moet er zeker in de review staan?
Batterij, camerakwaliteit, gebruiksvriendelijkheid, extra opties, de software, prijs/kwaliteit, de grootte van het scherm, de accessoires die je erbij kan kopen;
•Is 2 weken testen lang genoeg?
Voor mij is dit zeker lan genoeg.

•Hoe bezorgen we je best het toestel? (Proximus winkel, post, koerier...)
post
•Van welke andere connected devices wil je graag een review zien/schrijven? (Smart watches, tablets, ...)
VR- bril(Samsung lg, apple), tablets , smart watches , tv
•Ben ik nog vragen vergeten? :-)
nee

mvg

jonathan
Reputatie 1
* Wil je graag een smartphone testen?
JA

*Van welke toestellen wil je graag een review lezen/schrijven?
Eventueel een samsung toestel, of een nokia lumia... Smartphones interesseren mij heel erg. Ik verander toch regelmatig 🙂 Samsung en nokia nog niet gehad en ben benieuwd naar deze toestellen.

*Wat moet er zeker in de review staan?
Design... ligt het goed in de hand
Scherm
Batterij
Camera
Snelheid (werk geheugen)
Gebruiksvriendelijk
...
*Is 2 weken testen lang genoeg?
Naar mijn mening misschien net niet. Zeker android toestellen zijn zo te personaliseren en naar je hand te zetten dat dit wat tijd vraagt. IOS is gewoon IOS :)

*Hoe bezorgen we je best het toestel? (Proximus winkel, post, koerier...)
Post of ophalen in de winkel

Van welke andere connected devices wil je graag een review zien/schrijven? (Smart watches, tablets, ...)
V-Gear, Huawei smart watch (een pareltje om je pols uiterlijk gezien)

*Ben ik nog vragen vergeten? :-)
ik denk het niet 🙂

Reageer