smart wi fi
Je hebt geen toegang tot smart wi fi met je My Proximus account is de boodschap die ik krijg. Kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe?
Heb je al een hotspot account ..... => https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_hot_connect/particulieren/support/internet/internet-onderweg/surfen-fon-hotspot-wifi-hotspots/verbinden-met-een-wi-fi-hotspot.html
Daar kan je ook live chatten
Activeren= > http://www.proximus.be/nl/id_cl_fon/grote-bedrijven-en-overheden/oplossingen/mobile/wi-fi-hotspots.html
Weetjes....=> http://www.proximus.be/nl/id_b_cb_smart_wifi/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/discover/news/wist-u-dat/smart-wi-fi-de-beste-internetverbinding-waar-u-ook-bent.html
Daar kan je ook live chatten
Activeren= > http://www.proximus.be/nl/id_cl_fon/grote-bedrijven-en-overheden/oplossingen/mobile/wi-fi-hotspots.html
Weetjes....=> http://www.proximus.be/nl/id_b_cb_smart_wifi/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/discover/news/wist-u-dat/smart-wi-fi-de-beste-internetverbinding-waar-u-ook-bent.html
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.