Beantwoord

Smart 45

  • 13 August 2016
  • 16 reacties
  • 411 Bekeken

ik ga niet akkoord ik heb een smart 45 en ik moet betalen voor mijn oproepen terwijl er staat in jullie advertentie onbeperkt bellen gratis in het abonnement

Edit Wim: verplaatst naar subforum Telefonie
icon

Beste antwoord door HeidiE 17 August 2016, 13:44

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Zijn het wel naar Belgische nummers naar waar je belt?
Buitenlandse nummers alsook 070 nummers en 0900 nummers zijn altijd betalend en worden ook apart getarifeerd.
ja gewone proximus nummers
Reputatie 6
Badge +2
Dat is zeer eigenaardig, dan is het beste van te bellen naar de klantendienst naar nr 0800 22 800.
hopelijk kunnen ze u op de helpdesk verder helpen in dit verband op een zondag, want voor dergelijke problemen zit daar niemand volgens mij, maar je kan altijd proberen, morgen moet je zeker niet bellen op een feestdag
proximus.be/contact
ik ga alles opzeggen bij proximus want ik ga total niet akkoord dat ze mij dit aanrekenen terwijl er staat onbeperkt bellen zelf in mijn contract staat het zo
Reputatie 7
Badge +3
Hey christined,

Kun je mij klantgegevens bezorgen voor nazicht?

Groetjes,

HeidiE
Hey christined,
Kun je mij klantgegevens bezorgen voor nazicht?
Groetjes,
HeidiE

mijn naam is Dierckxsens Christine, straat x, stad, 04 xxxx

Edit Wim: gsm nummer en adres verwijderd om privacyredenen maar wel genoteerd.
Privé gegevens verstuur je uit veiligheid altijd best via een privé bericht aan:
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
Reputatie 7
Badge +3
Hey Christine,

In de uitleg op je factuur staat dat je elke maand recht hebt op 300 belminuten + onbeperkt sms'en en 3Gb om te surfen op je gsm.

In de maand juli heb je de inbegrepen minuten overschreden., de extra minuten zijn dus apart aangerekend.

Met vriendelijke groeten,

Heidi
hiermee ga ik niet akkoord want op de site staat wel degelijk smart 45 onbeperkt bellen ik betaal ook voor dit abonnement dus heb ik hier ook recht op ofwel ga ik terug mijn klacht indienen bij de ombudsdienst want dit is het enigste wat bij jullie werkt.
Hey Christine,

In de uitleg op je factuur staat dat je elke maand recht hebt op 300 belminuten + onbeperkt sms'en en 3Gb om te surfen op je gsm.

In de maand juli heb je de inbegrepen minuten overschreden., de extra minuten zijn dus apart aangerekend.

Met vriendelijke groeten,

Heidi
Reputatie 6
Badge +3
Juist de smart+ 45 is onbepekt bellen, het is de smart+ 25 die slechts 300 minuten heeft.
Dat mag ook wel voor 45€ per maand

http://www.proximus.be/nl/id_cr_msub/particulieren/producten/het-aanbod/gsm-abonnementen.html

Het is duidelijk een fout bij Proximus (tenzij je slechts betaalt voor +25)
Reputatie 7
Badge +3
Mijn collega's in de Shop in Vilvoorde hebben op 13/06/16 een Smart45 geactiveerd, in plaats van een Smart+45 (PLUS=onbeperkt bellen)

Ik maak dossier 27574589 om dit met terugwerkende kracht recht te zetten, de dossierbeheerder volgt dit verder op!
Ook nog ter info: Ook altijd opletten wat er bij de voetnoten en algemene voorwaarden staat want zal waarschijnlijk bijstaan voor welke landen en speciale nummers het niet geldt enz.....? en verschil tussen smart 45 en smart+ 45 ......
Reputatie 6
Badge +3
De smart45 zonder + staat niet eens meer in de lijst van aangeboden producten.

ter info: hier de historische tarieven
http://www.proximus.be/dam/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/res/old_rates_Proximus_RES_NL.pdf
Topic titel was smart 45 en verder googelen op proximus site heb ik niet gedaan, ik wou alleen maar waarschuwen dat er soms verrassende dingen kunnen opduiken in de voetnoten enz......
Reputatie 7
Badge +3
Dat klopt Frank, maar er zijn klanten die het nog in gebruik hebben en daarom staat het in onze catalogus in onze computer.

Dat verklaart waarom mijn collega per vergissing het foutieve abonnement heeft geactiveerd en dat we dat zo snel mogelijk gaan rechtzetten! 😉

Reageer