smart+45

  • 3 June 2013
  • 1 reactie
  • 125 Bekeken


waarom kan ik als jarenlange trouwe proximus en Belgacom-klant niet kiezen voor de smart+45 optie. Deze wordt blijkbaar alleen aangeboden voor diegenen die niet klant zijn en die krijgen er daar bovenop een smartphone bij aan een spotprijs. Deze actie is ook niet van toepassing als ik mijn abonnement zou verlengen met 2 of zelfs 3 jaar. Alleen als ik mijn huidig abonnement opzeg( wat zonder probleem en extra vergoedingen kan) en een nieuw nr kies dan het wel . Waarom worden trouwe klanten niet beter behandeld? Overstappen naar een andere provider kan mij heel wat geld besparen (voor onbeperkte belminuten, sms en dowload ) maar ik zou toch liever kiezen voor de jarenlange correcte samenwerking en service. Nu heb ik een abonnement mobile favorite 50. Wat is de beste oplossing , ander abonnement en zo ja welk, een bepaalde promo , andere provider . (ik heb ook nog digitaal tv , internet en een ander gsm-abonnement daaraan gekoppeld bij Belgacom)

1 reactie



Beste Stefaan,

Aanbieding is geldig van 01/06/2013 tot 30/06/2013 en beperkt tot de eerste
nieuwe 5000 klanten. Voor onze trouwe klanten zijn er ook verschillende
promoties en kortingen van toepassing. U wordt voor zulke acties persoonlijk
gecontacteerd.

Mvg

Eva

Reageer