Skip to main content

Smart 20 abo met Nokia Lumia 830

  • August 16, 2015
  • 3 reacties
  • 92 Bekeken

Op 24/07 heb ik mijn gsm, een Nokia Lumia binnen gebracht bij een proximus winkel in Eeklo.Deze gsm heb ik aangeschaft in december 2014, tesamen met een Smart 20 abonnement. De gsm gaf plots de melding ongeldige simkaart. In de winkel vertelden ze me dat de gsm opgestuurd zou worden en dat het maximaal 2 weken zou duren. Inmiddels zijn er al 3 weken verstreken en heb ik nog niets gehoord. Wel sturen ze een factuur van het abonnement en dit terwijl ik nog de gsm ; nog het abonnement kan gebruiken. Mijn vraag is dan ook of er een oplossing kan worden gevonden voor dit probleem?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Elsa
  • August 16, 2015
Als er niet direct iemand van Proximus een antwoord post, kan je mss ondertussen

via één van deze wegen de vraag stellen, zoals opgegeven op hun site:

Proximus op de sociale netwerken:

- https://twitter.com/proximus/with_replies" rel="nofollow" target="_blank (hier wordt meestal vlug op gereageerd)

- https://www.facebook.com/proximusBe/posts_to_page" rel="nofollow" target="_blank

- http://forum.proximus.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow" target="_blank (PB sturen voor privé gegevens zoals klantnr. gsm nr. .....)

(! op deze sociale netwerken best gebruik maken van een privé bericht om je privé gegevens door te sturen aan de Proximus medewerkers

Of telefonisch

- http://support.nl.proximus.be/app/contact" rel="nofollow" target="_blank



Als je eventueel antwoord krijgt via één van deze wegen, kan je deze hier altijd posten, is altijd interessant voor andere forumlezers om de oplossing te kennen, die vroeg of laat in dezelfde situatie kunnen verkeren.


groeten , Elsa

  • August 17, 2015
U kan zich best opnieuw tot het verkooppunt richten waar u het toestel heeft binnen gebracht. Mvg, Vik

Elsa
  • August 17, 2015
Ik dacht ook dat dit de best optie was maar ik hoopte er nog op de medewerkers misschien nog een andere methode hadden, was er niet iets dat je direct kon regelen met de leverancier of zo iets ?