Beantwoord

Slechts op 1 decoder HD ontvangst

  • 17 December 2015
  • 7 reacties
  • 271 Bekeken

Beste ,
Normaal gezien kan op Kanaal 95 plattelands TV ontvangen worden, hier merk ik dat er maar op 1 TV van de drie deze ontvangst is.

Allen V5 decoders met WIFI Bridges.

Op de 2 anderen geen HD ontvangst meer.

Nog iemand dergelijk probleem of een oplossing.

Kurt
icon

Beste antwoord door Elsa 18 December 2015, 09:46

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Kan je op die twee betreffende decoders wel andere kanalen in HD ontvangen als dat wel zo is zo ik al eens proberen van de decoders eens te laten rebooten door de netspanning even te onderbreken, maar doet dit best niet beiden samen maar wacht tot de eerste volledig opgestart is en dan pas de tweede
Heb alles gereset, slechts op 1decoder HD kanalen, andere 2 geen enkel HD kanaal .
Stap voor stap gedaan, decoder per decoder
Heb je vroeger naar HD zenders kunnen kijken op die twee andere want als je lijnsnelheid niet hoog genoeg is zou dit de reden kunnen zijn zie eens of je twee decoders onder "instellingen" en dan naar "beeld", (dacht ik,) of die op HD staan als het niet lukt dan best een naar de helpdesk bellen 0800 22 800 (7/7 tot 22u voor tv 24u) daar kunnen ze zien of je lijn 3 HD decoders aankan.
Idd Elsa, op de 2 decoders stond die instelling niet Actief vreemd, nu op alle drie HD ontvangst, ben benieuwd hoe lang
Hopelijk lukt het nu om op deze HD te kijken.
Als je lijn geen 3 HD decoders aan kan zal toch nog niet lukken om HD te kijken maar in dat geval zoals reeds gezegd :
dan best een naar de helpdesk bellen 0800 22 800 (7/7 tot 22u voor tv 24u) daar kunnen ze zien of je lijn 3 HD decoders aankan.
Hopelijk is het niet nodig dat je moet bellen 🙂
Reputatie 2
Badge +1
Staat HD geactiveerd in het instellingenmenu van je decoder?
Toevallig niet recent een nieuwe decoder?
Dat staat inderdaad op HD deze vraag heb ik hem hierboven ook gesteld en TS heeft er ook op geantwoord: "nu op alle drie HD" ontvangst