sinds er enkele maanden geleden een belgacomtechnieker langs geweest is en een b-box geïnstaleerd heeft hebben wij slechte ontvangst (internet).
meer dan de helft van onze tijd krijgen wij geen verbinding,ook na plaatsing van netgear, indien verbinding loopt deze heel traag.met vriendelijke groeten
Bladzijde 1 / 1
Beste lut,
als u zegt "slechte ontvangst" bedoelt u waarschijnlijk dat u draadloos verbonden bent met de Bbox-modem en dat er dus een probleem is met de draadloze connectie?
Het zou in dat geval dus kunnen dat het draadloos signaal niet sterk genoeg doorkomt tot aan uw computer/laptop. Dit kan u oplossen door het draadloos kanaal op de Bbox aan te passen. Klik http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/10218/kw/De%20kwaliteit%20van%20mijn%20WiFi-signaal%20is%20slecht.%20Wat%20moet%20ik%20doen" target="_blank voor uitleg wat u moet doen.
Mvg
Eva van Belgacom
als u zegt "slechte ontvangst" bedoelt u waarschijnlijk dat u draadloos verbonden bent met de Bbox-modem en dat er dus een probleem is met de draadloze connectie?
Het zou in dat geval dus kunnen dat het draadloos signaal niet sterk genoeg doorkomt tot aan uw computer/laptop. Dit kan u oplossen door het draadloos kanaal op de Bbox aan te passen. Klik http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/10218/kw/De%20kwaliteit%20van%20mijn%20WiFi-signaal%20is%20slecht.%20Wat%20moet%20ik%20doen" target="_blank voor uitleg wat u moet doen.
Mvg
Eva van Belgacom
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.