Ik belde vrijdag 31/03/2017 naar de afdeling promoties om te kunnen genieten van de netflix actie want wilde deze aan mijn pakket laten toevoegen.
Ik kwam terecht bij een dame en die was mij de stappen telefonisch aan het uitleggen tot ze zelf vast zat en niet goed wist hoe ze me verder kon helpen.Ze ging het navragen bij technische dienst en heeft me een kwartier in wacht gezet en uiteindelijk heb ik zelf opgehangen want 15 minuten wachten, is toch wel erg lang vind ik, en heb dan terug gebeld.
Ik kwam bij een man deze keer terecht. Ik vroeg hem om mijn probleem verder op te volgen.
Ik heb 2 keer mijn verhaal moeten doen en hij kon me niet verder helpen zei hij omdat zijn collega er al mee bezig was. Ik vertelde hem dat ze mij een kwartier in wacht heeft gezet, en mij ook niets meer liet weten en hij zei dat hij het op mail ging zetten naar haar want mij doorverbinden met haar kon niet want zij werkte in een ander callcenter.
Dan had ze geantwoord op zijn mail met de reactie dat zij me niet kon terug bellen omdat ze op een afdeling inbound werkte en dit door de afdeling outbound moest gebeuren.
Maar ze liet me niets weten, heeft ook niet even de moeite gedaan om mij te zeggen dat de technische dienst mij zou terug bellen, ze heeft me gewoon laten wachten.
De man begon dan tegen mij te zeggen, doet u zo druk omdat u maar 15 min in wacht heb moeten staan????
Dan scheepte hij me af met het antwoord dat hij moest afronden want ik was zijn laatste oproep.
Ik ben niet terug gebeld geweest.
Ik ben dan zelf tot een proximus shop geweest en daar hebben ze mijn probleem op 5 min kunnen oplossen gelukkig.
Ik ben heel ontevreden over hoe ik ben behandeld geweest. Ik ben al jaren klant bij proximus en overweegde door deze behandeling om te stoppen.
Ik hoop dat dit wordt opgevolgd want ben 2 keer door 2 verschillende mensen niet geholpen geweest en ze hebben mij in de kou laten staan en dan werd ik nog heel onvriendelijk afgescheept door de man bij de tweede oproep.
Gelukkig is jullie telefoonnummer gratis!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.