Slechte service

  • 15 December 2016
  • 6 reacties
  • 231 Bekeken

Ik wilde dood graag een abonnement aanvragen en heb dit via de telefoon gedaan de eerste keer kreeg ik geen mail en heb ik moeten terug bellen dan kreeg ik een mail, heb het bedrag betaald en kreeg dan een aantal dagen later een mail dat mijn bestelling geanulleert is geweest wegens een fout heb dan maar terug gebeld naar de klantenservice en ze hebben direct een nieuwe aangevraagd=>mailtje ontvangen en betaald weer krijg ik hetzelfde een mailtje van annulatie van mijn abonnement. Ik heb dan maar weer eens teruggebeld naar de klantenservice zetten ze me in wachten en bellen naar de e-shop .... dan wordt ik doorverbonden met de e-shop zeggen ze dat ik niet betaald heb. Rekeningnummer gecontroleerd en alles blijkt te kloppen, terug gebeld naar de klantenservice verbinden ze me weer door weten ze me dan te zeggen dat je via de telefoon geen abonnement kan aanvragen. Heb dus een 7tal mails gezonden en gekregen,5 keer gebeld en ondertussen 100euro van de rekening! dank je wel proximus dat je mij dat niet eerder kon zeggen dan had ik al lang kunnen kijken voor een alternatief!

6 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hallo Dagmar!

Het spijt me dit te horen...

Kan u mij de betrokken klantengegevens doorsturen via een privébericht aub?

Dan kijken we het nodige voor u na.

Mvg,

Wouter
En als je je gegevens doorgeeft krijg ik geen antwoord meer!
Reputatie 7
Badge +1
En als je je gegevens doorgeeft krijg ik geen antwoord meer!
Je bent niet de enigste. Lees dit forum maar. Vindt het een beetje schandalig hoe PX nu bezig is. Maar ja als je wat te negatief bent krijg je gewoon geen antwoord in dit forum. Zijn er maar een paar die hier op dit forum alles gedaan krijgen.
Reputatie 5
Badge +2
Mijn excuses Dagmar.

Er was in mijn systeem iets foutgelopen met gevolg dat u mijn bericht niet kon lezen...

Hierbij mijn antwoord dat ik u wou sturen op 17/12/2016:

Hallo Dagmar!

Ik zie dat uw aanvraag nog in behandeling is,

voor meer informative kan u steeds contact opnemen met onze eShop op 0800 999 74.

Onze excuses voor het ongemak.

Mvg,

Wouter
Wouter

Bij deze heb ik al lang genoeg gewacht hoor is er dan nog altijd een fout in het systeem misschien want het is ondertussen al bijna 6 weken geleden dat ik het heb betaald en als wij eens iets te laat zouden betalen zouden we al een boete krijgen hoor!
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Dagmar!

Ik begrijp uw frustratie oprecht.

Maar voor deze orders kunnen wij helaas niets forceren...

Dit moet helaas via onze eShop.

Mvg,

Wouter

Reageer