Vraag

Slechte ervaringen blijven zich opstapelen jammer genoeg!

  • 28 June 2017
  • 7 reacties
  • 274 Bekeken

Mobiele gegevens worden niet correct geregistreerd en de kosten lopen plots hoog op!

De beloofde 150mbits/sec is een werkelijke 0,5mbits/sec! Wat 1000x trager is dan beloofd.
Ook valt het internet non-stop uit.

Bellen met Proximus????? Nu reeds 40 min in wacht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En nog steeds... aan het wachten. 10min wachttijd? Yeah right!

Toch maar veranderen van provider? De kosten zullen worden verhoogd voor meer data? En wat met de service?

Benieuwd of ik via deze weg wel een reactie krijg. Ik hang nu de "gratis telefoonlijn" alvast op na 42min.

En toch, met vriendelijke groet.

7 reacties

Schrijf liever 150Mbps want 150mbps dat is eerder op het nivo van de smurfen LOL 😆 (sorry kon het niet laten)

.. maar fundamenteel zit je dus met het eeuwige PX probleem ... theoretische snelheid op de web site komt van geen kanten overeen met de realiteit ... sterkte dus met uw kruisweg! 😉
Reputatie 3
Badge +1
150Mbits, dat word nergens geadverteerd voor zover ik weet...
mss via glasvezel 😉
Bedankt voor deze nuttige feedack Longhouse!!!! Als je de eerste reactie had gelezen wist je dat het een fout van me was ja.
Maar verhelpt mijn probleem niet jouw antwoord.
Bedankt
Reputatie 4
Badge +2
mss via glasvezel ;-)
Mobiele gegevens worden niet correct geregistreerd en de kosten lopen plots hoog op!

Denk dat glasvezel hier volledig buiten staat...
Reputatie 3
Badge +1
Beste Ingrid,

Ik zou toch eens even doorbijten en de helpdesk contacteren. Soms duurt dit wat langer, inderdaad loste mijn vorig antwoord je probleem niet op. Er zijn ook enorm veel mogelijkheden waarom je internet niet zo snel is dat het volgens jou zou moeten zijn. Je kan ook via de MyProximus je lijn even checken bij de pagina "Mijn Support".
Mijn reactie was ook niet helemaal bedoelt je te wijzen op de snelheid ofzo, was eerder een reactie op het antwoord ervoor, dat over de mbit of Mbit ging muggenziften en de snelheid hoe ze ook geschreven is genegeerd werd... En verder ook niets bijdroeg.
Ook was het niet echt duidelijk of het over je GSM ging of niet. Zonder verdere details is het echt onmogelijk je te helpen. Dus denk dat de helpdesk (die normaal uit eigen ervaring toch gemiddeld maar 10 wachten is) toch het beste een antwoord kan geven op je vragen daar ze je lijn kunnen uitmeten en dus oom een deftige foutanalise kunnen maken.
Dank je, en je hebt gelijk. Ik ga nog een poging wagen 😉.

Reageer