Vraag

Slechte beeldkwaliteit TV

  • 15 September 2016
  • 1 reactie
  • 910 Bekeken

Hello,

De laatste paar weken heb ik beeld dat slecht is op TV. Wanneer ik van zender verander blijft het beeld van de vorige zender nog even aan maar allemaal in strepen. Het beeld valt soms gedeeltelijk weg.

Ik de oorzaak misschien een "versleten" decoder?
Graag een oplossing!

1 reactie

Heb je al eens geprobeerd om je apparatuur herop te starten.

Je kan best eens het volgende proberen:
1. Zet al je toestellen uit en trek de stekker uit van decoder, Bbox modem, PLC of Wifi Bridge
NB: PLC en/of Wifi Bridge als je deze eventueel staan hebt tussen BBOX en decoder
2. Wacht 20 seconden.
3. Start ENKEL de modem op en WACHT 10 minuten tot DSL ledje continu brandt.
4. Start nu je PLC of Wifi Bridge op en wacht 2-3 minuten.
5. Als alles is opgestart, kan je nu je decoder opstarten.
- als het nog niet lukt kan je de decoder nog een factory reset laten doen
NB: zie voor factory reset Decoder: Klik hier
of hier: https://proximus.be:decoderresetten
Mocht dit allemaal niet baten dan kan je best eens bellen naar helpdesk 0800 22 800 (7/7 tot 22u) contact
of je kan nog altijd desgewenst een privé bericht sturen =>
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'

FYI:
Algemene procedure bij decoder problemen

Reageer