Wij zijn aan het bouwen in Opdorp (Buggenhout). Daar is het signaal van Proximus (gesprek +data) zelfs in openlucht slecht tot zeer slecht. In ons huis in aanbouw blijft van dit zwak signaal zo goed als niets over. Wij hebben beiden een GSM met Proximusabonnement van het bedrijf en worden beroepshalve verondersteld ook thuis bereikbaar te zijn.
Is er een verklaring voor dit zwakke signaal? Kan er daar iets aan gedaan worden?
Bladzijde 1 / 1
Allen proximus kan dit bij de bevoegde dienst te weten komen of er iets kan aan gedaan worden of iets in het vooruitzicht is op korte termijn.
Ter info:
http://www.bipt.be/nl/consumenten/telefoon/dienstkwaliteit/dekkingskaarten-mobile-netwerken
http://www.bipt.be/nl/operatoren/radio/antennes-gedeeld-antennegebruik/antennewebsite-bipt
Dichtstbijzijnde GSM-antennes Proximus
-Vekenstraat Buggenhout
-Boeksheide Londerzeel
-Kerkstraat Buggenhout
- Malderendorp Londerzeel
Misschien kan een "mobile extender" eventueel soelaas bieden (indien u ook over Px internet beschikt)
https://www.proximus.be/nl/id_cr_mobcov_extend/particulieren/producten/toestellen/mobile-coverage-extender.html
http://www.bipt.be/nl/consumenten/telefoon/dienstkwaliteit/dekkingskaarten-mobile-netwerken
http://www.bipt.be/nl/operatoren/radio/antennes-gedeeld-antennegebruik/antennewebsite-bipt
Dichtstbijzijnde GSM-antennes Proximus
-Vekenstraat Buggenhout
-Boeksheide Londerzeel
-Kerkstraat Buggenhout
- Malderendorp Londerzeel
Misschien kan een "mobile extender" eventueel soelaas bieden (indien u ook over Px internet beschikt)
https://www.proximus.be/nl/id_cr_mobcov_extend/particulieren/producten/toestellen/mobile-coverage-extender.html
Het is helaas bijna ondoenbaar om Proximus rechtstreeks te bereiken met mijn vraag/klacht....
Mocht er geen reactie komen van Px medewerkers op dit publieke forum, kunt eventueel ook nog het volgende proberen
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html
Ik ken mijn telefoonnummer - ik heb een technische vraag - mijn product werkt niet goed - Gsm - GSM nr - Mobiele telefonie - Mail ons
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html
Ik ken mijn telefoonnummer - ik heb een technische vraag - mijn product werkt niet goed - Gsm - GSM nr - Mobiele telefonie - Mail ons
"Misschien kan een "mobile extender" eventueel soelaas bieden"
Aangezien de ontvangst extern ook niet fameus is zouden ze eventueel met antennes buitenhuis moet werken, maar of Proximus dit doet dat is een anderen vraag!
Het is helaas bijna ondoenbaar om Proximus rechtstreeks te bereiken met mijn vraag/klacht....
ter info geef ik je de mogelijkheden mee:
Aangezien de ontvangst extern ook niet fameus is zouden ze eventueel met antennes buitenhuis moet werken, maar of Proximus dit doet dat is een anderen vraag!
ter info geef ik je de mogelijkheden mee:
- via dit Forum, door het versturen van een privébericht aan Het Proximus Team via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
- via Helpdesk op gratis nummer0800 22 800
- via contactpagina: https://www.proximus.be/contact
- via Twitter kanaal: https://twitter.com/proximus (wel een account vereist)
- via Facebookpagina: https://www.facebook.com/proximus/ (wel een account vereist)
- via de chat op onze supportpagina's:
https://www.proximus.be/support/nl/id_zwpr_support/particulieren/support.html
( deze chat optie is ook mogelijk via http://proximustv.be )
Er zijn verschillende manieren om met Proximus in contact te komen:
- zie hiervoor naar de screenshots (het voorbeeld gaat hier omtrent vraag ivm Factuur) , via onderstaande link:
"Mail Ons"
Of zoals hier aangegeven:
- zie hiervoor naar de screenshots (het voorbeeld gaat hier omtrent vraag ivm Factuur) , door te klikken op onderstaande link:
"Mail Ons"
- ******************************************************************************
- komt hierop neer :
surf naar https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html .
- klik achtereenvolgens op: "ja" >" ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur" >
"klacht indienen" > scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorzien tekstvakken in en klik op "Verzenden"
- op gelijkaardige manier ook voor andere klachten dan voor en factuur
- ******************************************************************************
- Onderaan deze screenshots staan ook al de andere mogelijkheden om proximus te contacteren.
zoals onder ander een privébericht sturen aan Proximus hier op 't forum en ook op twitter en facebook
- En (bv. voor formele klachten) kan het kan ook altijd per aangetekende brief naar
Proximus - Klantendienst
Koning Albertlaan 27
1030 Brussel
Hoe de optie "Mail Ons" vinden op de pagina http://proximus.be/contact
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.