Skip to main content
Is er support voor Skynetblogs? Een e-mailadres want per telefoon is dat te moeilijk blijkbaar.

Ik heb een blog sinds 2011 en ben er al meer dan een half jaar mee aan het sukkelen om er op te geraken.Waarom werd mijn toegang zomaar afgesloten zonder verwittiging?

Ik vind dat zoiets niet aanvaardbaar is, dat je niet meer aan je intellectuele eigendom aan kan.

Enkele maanden terug al trachtte ik support te contacteren maar zonder succes.
Dag VeerleS,

Kan je mij via prive bericht, link onderaan, je blognaam in url vorm doorsturen, zoals

http://xxxxxxx.skynetblogs.be

Link om prive te antwoorden :

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg,

AndyM
Hey, AndyM,

Het blog bgctv.skynetblogs.be is blijkbaar ook geblokkeerd? ik vind het alleen nog terug in de google cache !
Hey Martin,

Wij krijgen de laatste dagen regelmatig deze melding binnen.

Heb nogmaals naar de project managers een mail verzonden omdat er iets aangepast moet zijn maar ik zou toch graag de feedback willen hebben

Mvg,

AndyM
Hopelijk komt het blog terug in orde want velen (waartoe ik zeker ook behoor ), zelf op andere forums, gebruiken dit blog als geheugensteun voor technische informatie die dagelijks wordt geupdatet.
Ik hoop het ook Martin, benieuwd naar de feedback. Mvg, AndyM
Martin,

ziehier de feedback:

Alle blogbeheerders met nu geblokkeerde blog werden aangeschreven (eind april/begin mei) dat blogs met geen of minder dan 3 posts onderworpen zouden worden aan verwijdering.

Op reacties die hieruit kwamen stuurden we onderstaande extra info

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor je bericht.

Wij willen duidelijk maken dat alleen blogs met zeer weinig commentaren (0, 1 of 2 commentaren) en niet meer bijgewerkt na 1 januari 2016 of vóór die datum zullen worden onderworpen aan verwijdering. Het is daarom waarschijnlijk dat slechts een deel van uw blogs passen onder deze criteria. Zoals vermeld in de communicatie die naar u werd verzonden; als u één of meer van deze oudere blogs met slechts zeer weinig commentaren toch wenst te behouden dan hoeft u slechts een opmerking te plaatsen op de betrokken Blog (s). Zij zullen dan worden bewaard.

Onderstaande Martin met zijn bgctv blog werd zonet aangeschreven door ons dat we ondanks zijn weinige artikels (publicaties/posts) we de blog terug bereikbaat gemaakt hebben op het wereldwijde web.

Ieder met geen of heel weinig posts werd dus aangeschreven sommigen wisten niet meer dat ze blog hadden gemaakt,

anderen weten dan geen gebruikersnaam (login) of wachtwoord meer

Mvg,

AndyM
Hey Andy, dit is wel mijn blog niet maar is heel goed nieuws, ik gebruik het wel heel veel om allerlei gegevens op te zoeken.
Martin, ik weet wel dat dit een heel goede blog is waar veel info op staat. Dit is inderdaad niet je blog, maar op zich is dat geen probleem he 🙂 AndyM
Hey AndyM,

ik heb net geprobeerd maar bgctv.skynetblogs.be is nog altijd niet bereikbaar
Martin, ik heb vernomen dat Proximus de blogs niet meer zelf beheert en dat alles via een externe firma gaat. De desbetreffende dienst binnen Proximus heeft de aanvraag gedaan om die terug te activeren maar kan toch nog even tijd in beslag nemen voor hij effectief zal werken. Hier de link wanneer klanten problemen/vragen hebben met hun blogs :

http://www.skynet.be/nl/over/contacteer/eptica?new_lang=nl

Mvg, AndyM

Reageer