Beste,
Momenteel ben ik in het bezit van een macbook, een iPhone en een iPad. Aangezien ik alle drie toestellen vaak gebruik voor mijn mailverkeer, zoek ik naar een goede oplossing om mijn mails te synchroniseren.
Ik heb deze handleiding volledig gevolgd: http://customer.proximus.be/nl/Email/EMA_Mail_Providers.html
Nu heb ik een paar vragen:
Ten eerste: ondersteund skynet imap volledig? Als ik de instellingen in de handleiding volg, werkt alles naar behoren. Het enige waaraan ik mij enorm frustreer is het volgende: mijn mails op mijn Macbook, iPhone en iPad worden zeer traag ingeladen. Beide toestellen bevinden zich op mijn thuisnetwerk (zeer goede connectie). Het principe van IMAP werkt: bv. ik lees een mail op mijn iPad en mijn macbook duidt aan dat die bepaalde mail wel degelijk werd gelezen of als ik een mail verwijder op mijn iPhone, dan is die ook weg op mijn Macbook en iPad. Belangrijk: mijn imap schoolmail gaat WEL snel (= geen skynet mail).
Ten tweede: waarom vind ik nergens (ik heb in de zoekfunctie gezocht) een duidelijke uitleg waarin staat dat skynet IMAP ondersteund? Soms lees ik van wel, anders weer van niet.
Samengevat: ondersteund Skynet IMAP mail? Zoja, hoe haal ik mijn mails dan sneller binnen?
Instellingen:
inkomende server = imap.skynet.be (poort 143 en gebruik SSL is uitgevinkt)
uitgaande server = relay.skynet.be (poort 25 en gebruik SSL is uitgevinkt)
Alvast bedankt!
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.