Beste kan niet meer inloggen op mijn skynet voor emails te lezen en sturen?uitleg naar joannes.vdh@gmail.com
groetjes joan
Bladzijde 1 / 1
Is dit op de website, via een mailclient, op je pc, op een gsm, ... . Wat is juist de foutboodschap die je krijgt?
Via myProximus gaat dit inderdaad niet meer, het zou wel moeten lukken via de webmail https://webmail.proximus.be/skynet
via myproximus is het niet meer mogelijk om reden van privacy .
Probeer je mails te lezen via http://webmail.proximus.be
Indien dit ook niet lukt stel ik van anderen vast dat het dan wel lukt als ze hun mail paswoord veranderen.
Probeer je mails te lezen via http://webmail.proximus.be
Indien dit ook niet lukt stel ik van anderen vast dat het dan wel lukt als ze hun mail paswoord veranderen.
beste hoe kan ik nu mijn wachtwoord veranderen als ik mijn emails niet kan lezen?er komt op wachtwoord niet juist ?ze hebben een nieuw wachtwoord gestuurd maar kan het niet lezen?
grtjs joan
grtjs joan
Lukt het niet via de methode hier beschreven >
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_pwd/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/problemen-met-uw-mailbox/wachtwoord-van-uw-mailbox.html
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_pwd/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/problemen-met-uw-mailbox/wachtwoord-van-uw-mailbox.html
beste ja dan kom ik op een pagina voor in te loggen vul email in en dan wachtwoordt komt op is niet juist ze sturen een nieuw wachtwoordt naar mijn email skynet maar kan niet inloggen zonder wachtwoordt en ook niet lezen?
grtjs joan
Kunt u eens de browser "Mozilla Firefox" proberen op pc en dan bovenaan naar http://webmail.proximus.be gaan. Daar proberen inloggen en als dat niet werkt op 'wachtwoord vergeten?' klikken en dan kunt u uw wachtwoord veranderen.
Vervolgens nog eens proberen op uw mobiele apparaten of u er weer ingeraakt.
Op myproximus heb je wel de optie om een nieuw wachtwoord in te stellen voor je email adres. Heb je dit al eens geprobeerd ?
Of met eender welke browser als je surft naar http://webmail.proximus.be en daar op wachtwoord vergeten klikt.
groetjes joan
Inderdaad, bij mij lukt het ook allemaal niet meer! Ik heb alle mogelijkheden reeds geprobeerd. Wel wel, hoe kan dit nu?
Mijn email adres bestaat zelfs niet meer als ik wachtwoord vergeten aan klik.
Hier staat je mail adres nog altijd actief hoor. Je kan het wachtwoord ook aanpassen in myproximus. https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_pwd_mailset/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/wachtwoord-van-uw-mailbox.html
Het is eindelijk gelukt!
Toch bedankt om te antwoorden
nog een fijne dag,
Marie
Ok bedankt iedereen heb mijn skynet terug groetjes joan
Geen probleem. MVG, Wim
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.