Beantwoord

skynet.be


Reputatie 2
Ik heb een skynet.be adres... sinds een tijdje ( vroeger dus niet ) komen de mails van 2 van mijn contacten in de Junk map... niet altijd maar meestal wel...Ik heb niets aan mijn instellingen veranderd... Zeeeeer vervelend, want ik let niet altijd op die Junk map... Bedankt voor de moeite.
icon

Beste antwoord door ThomasP 26 May 2016, 15:31

Bekijk origineel

20 reacties

Heb je een antivirus/antimalware programma staan op je pc die je mail accounts op mail client in het oog houdt, dan zou het kunnen dat die dat doet.
Je kan ook voor dat je mail client de mails binnen haalt eerst eens op de https://webmail.skynet.be/ gaan zie of hij daar al in de junk map zit en het daar al gebeurd.
Reputatie 2
Bedankt voor de reactie Elsa.
In de webmail van skynet.be staan die 2 contacten al in de Junk map en worden dan doorgestuurd naar mijn Incredimail... ook in de Junk map...
uw skynet mail box spambeveiliging zal dit detecteren als spam om één of andere reden

Bijkomende info om dit te checken:
Als u thuis met Proximus surft, kunt u uw mailboxen gratis beveiligen met een antivirus en een antispam.
1.Log in om uw e-mailinstellingen te beheren.
2.Ga naar de box E-mails en selecteer de betrokken mailbox in het dropdownmenu.
3.Klik op Mijn mailbox-instellingen beheren.
4.Klik op Beveiliging.
5.Selecteer Antispam of Antivirus en activeer of deactiveer deze opties.
6.Sla uw instellingen op.
De antivirus- en antispambeveiliging wordt onmiddellijk geactiveerd of gedeactiveerd. Na elke wijziging ziet u een bevestigingsbericht op het scherm.
Reputatie 2
Ga ik direct uitproberen !
Bedankt Elsa.
Reputatie 2
Oei Elsa...is dat op proximus webmail dat ik moet inloggen ??? Ik ben een dummy...:( ... Ik kan het echt niet vinden...
gewoon naar https://webmail.skynet.be/ surfen en daar inloggen
dan op "(tandwiel symbool)configuratie"
dan op e-mail
dan op beveiliging
dan op tablad "antispam" klikken (je hebt ook een tabblad "antivirus" en daar kan je zien of ze aan staan.
Reputatie 2
Ik probeer...
Reputatie 2
Gelukt met uw duidelijke uitleg !
Ze zijn alle 2 geactiveerd... en nu Elsa aub ?
Ik denk niet dat Proximus daar iets kan aan doen anders moet je eens de vraag stellen en je gegevens doorsturen via een privé bericht aan de medewerkers
=> Stuur bericht
Reputatie 7
Badge +6
Hey Comina, na het beantwoorden van je mail via ons contactformulier ga ik ook even hier het resultaat posten:

Ik heb dit even voor je laten nakijken en onze ingenieurs hebben de mails getraceerd. Er gebeurt geen filter bij ons op de mailserver. Ze zien dat de mails worden binnen gehaald door de IMAP client (hoogstwaarschijnlijk je Incredimail) waar de mails worden verwijderd uit de Inbox en naar de Junk folder worden gestuurd. De filtering gebeurt dus op je mailclient. Kijk zeker dus nog eens de instellingen na op je incredimail en/of de instellingen van extra SPAM filters. Let op! Het gebruik van extra SPAM filters zoals privé apps of antivirus is ook mogelijk.
Reputatie 2
Dat is heel vriendelijk ThomasP !
Het probleem is nu dat ik langs geen kanten weet wat, hoe en waar ik iets moet veranderen in Incredimail !!! 😞 ...
Bedankt voor de moeite 🙂 .
Reputatie 2
Hallo ThomasP !
Wat ik niet versta....en dat is niet het enige zene !!! - mijn provider is proximus ... ik zou denken dat mijn mailekes dan eerst aankomen in de proximus webmail om dan doorgestuurd te worden naar Incredimail maar de mailekes staan in proximus webmail al in de Junk box...en worden dan toch ook doorgestuurd in de Junk box van Incredimail ???
Bedankt voor de moeite en vriendelijke groetekes.
Reputatie 7
Badge +6
Ja en Nee, we hebben je berichten dus even getraceerd. De voorbeelden die je ons stuurden komen eerst aan in je postvak in waarna ze door je IMAP client (incredimail) worden binnen geladen en verplaatst naar je Junk folder. Je kan dit in principe testen. Laat je Incredimail uit staan of zet je account gedurende een periode offline. Gebruik gedurende die periode enkel de webmail van Proximus waarna je zal zien dat je mails niet meer in de Junk belanden.
Wat eraan te doen?
Dit is natuurlijk een wat moeilijkere. Het komt erop neer dat je alle instellingen van je incredimail goed gaat moeten nakijken. Controleer ook of je geen extra SPAM filter hebt zoals je antivirus programma. (Sommige antivirus apps hebben tegenwoordig ook een SPAM filter) Last but not least, overweeg eventueel een andere mailclient zoals Windows Live Mail, deze is ook gratis.
Dat is inderdaad ook de reden dat ik u die vraag gesteld heb of ze al bij skynet webmail erin staan en zoals je zegt stonden ze daar al in de Junk, tenzij je met IMAP werkt en niet met pop want in imap wordt er wederzijds gesynchroniseerd wat er in de mappen staan op je pc en op de mappen van webmail van skynet!

Edit: deze pagina stond al een tijdje open en had niet gezien dat Thomas al gereageerd had !!
maar ik ben al blij dat we elkaar niet tegengesproken hebben 😉
Reputatie 2
Jullie staan inderdaad helemaal op dezelfde golflengte Elsa !
Kan je me misschien vertellen wat ik best doe om die 2 contacten uit Junk te houden aub ?
Bedankt voor de moeite....en voor her geduld...
In de mail client die ik gebruik en dat is windows livemail kan je die selecteren en aanduiden om de mails van deze afzender in het vervolg niet meer als spam te beschouwen, dus zou je eens moeten kijken in je mail client naar deze optie
Reputatie 2
Bedankt Elsa en Thomas voor jullie hulp !
In incredimail vind ik natuurlijk geen optie " deze afzender niet meer als spam beschouwen ". Het eigenaardige is, bij die 2 contacten, dat het bijna altijd mailekes met een filmke zijn die in de junk belanden. Ik ga nog eens naar incredimail mailen, al beweren zij natuurlijk dat het niet bij hen ligt ! Waarom gebruik ik incredimail... ze hebben zeer mooie achtergronden !!!
Helpt er niets, dan blijven die 2 maar in de junk komen !
Prettige avond verder 🙂 .
misschien eens op hun forum => http://forums.incredimail.com/ de vraag stellen:
Hoe voorkomen dat email van bepaald adres steeds als SPAM wordt aangeduid
Reputatie 2
Heel goed gezien Elsa !
Ga ik direct doen.
Bedankt.
Reputatie 2
Hallo Elsa !
Dit heb ik zojuist aangekregen van Incredimail...
Veel verder sta ik dus niet hee 😃 !!!
Prettige zondag nog en groetekes !

Reageer