Skip to main content
beste

ik was enkele jaren geleden belgacom klant en had een skynet mail adres (fa310265@skynet.be). Ik gebruik dit emailadres nog steeds voor mijn apple-ID. Nu probeerde ik in te loggen op skynet om mijn mails te zien, maar staat er dat dit adres geblokkeerd is. Hoe kan ik hier toch binnengeraken?

Ik werd via telefoon van de lijn gegooid...



Vriendelijke groeten
Dag Gwenduijsters,



Nadat je je contract afsluit blijft de mailbox nog 18 maand actief en daarna wordt hij afgesloten. Ik heb het even opgezocht en zie dat jouw contract al in 2013 werd stop gezet, jammer genoeg kunnen wij nu niets meer doen om je mailbox te heropenen. Je login voor Apple zal uiteraard wel blijven werken met dat mail adres, maar ik raad je toch aan om je Apple id aan een bestaande mailbox te koppelen zodat je geen mails met betrekking tot die id mist.



https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_end_mailweb_webtrouble/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/problemen-met-uw-website/uw-mail-en-website-na-opzeg-van-uw-contract.html



Mvg,



Kim

Reageer