Sites blokkeren da kunnen ze (zelf ni) in belgië ma ne deftige internetverbinding geven daar is nog...

  • 16 October 2011
  • 31 reacties
  • 3020 Bekeken

Sites blokkeren da kunnen ze (zelf ni) in belgië ma ne deftige internetverbinding geven daar is nog werk aan ze!!!

BBox2 --> Hestart te veel....
Gisteren geraakt me pa niet op internet (met UTP)....
Vandaag valt draadloos uit (lichtje brand wel) ---> daarna surfen niet mogelijk nu terug inorde...

Wat is er mis bij jullie?

31 reacties

graag antwoord
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum...

Post eerst en vooral eens je lijnwaardes, te vinden op 192.168.1.1

yep i know en waar ergens?



































VDSL Version Firmware-VTU-R:5.5.1.2IK105012 Time Oct 1 2009, 14:04:47
VDSL line status SHOWTIME
Downstream Training Margin : 22.8 dB
Downstream line rate 20056 kbps
Upstream line rate 2040 kbps
TX total power -22.3 dbm
Downstream delay 7.6 ms
Upstream delay 3.5 ms
Heb je soms een of andere torrent client draaien op de achtergrond ? want die maken te veel connecties en daar kan de BBOX blijkbaar niet tegen.

PS: Je profiel 20/2 en DTM 22,8 db dat ziet er normaal uit.
nope... Maar dat had ik al door als je hem overbelast dat ie ook reboot maar nu was dat het geval niet....
reset en factory reset van de bbox2 zal je waarschijnlijk ook al geprobeerd hebben ?
yes
Volgens mij moeten we gewoon wachten tot dat we in 2015 zittn...
Reputatie 2
Badge +1
Met zo weinig info en beperkte woordenschat kunnen we hier niks...

Bel maar eens met 0800 22 700, bereikbaar tot 22u vanavond.
laat maar... Als je meer info wilt -> ask me!
Reputatie 2
Badge +1
Wat is het probleem met bellen naar 0800 22 700? Ze kunnen meteen een lijnmeting doen en zien of het probleem aan de modem of aan de verbinding ligt...
Het kan aan de BBOX2 liggen of aan de DSLAM dus zoals axs zegt best bellen naar 0800 22 700.
als ik het nog eens voor heb.

PS: Iemand nog nieuws over bbox3?
Heb je dan al iets gehoord van bbox3 !?
Op internet is / was er hier en daar iets te lezen. Maar ik heb er nog van gehoord
Reputatie 2
Badge +1
Kunnen we on-topic blijven?
Al dan niet speculeren over een bbox3 kunnen we in een ander topic.
ok. mij goed!
Dus als ik het nog eens voor heb meld ik het
Reputatie 2
Badge +1
Wat voor zin heeft het dan hier eerst je ongenoegen te uiten en uiteindelijk toch niet willen verdergeholpen te worden?
Bel gewoon nu of morgen, kan elke tot 22u en je weet meteen of het aan je aansluiting of bbox ligt...
gin zin in (ge)zever... next time i told U.

Maar ik blijf sowieso bij men mening... We moeten wachten tot 2015 (of later) eer we snellere (nu ist ook al snel mja) en stabielere verbindingen mogen verwachten in belgië. Ook de prijs moet dalen.
Reputatie 2
Badge +1
Yuuu.. salut!

Wa ne zever...
Ej gast elk zen eigen mening eh! en als ge denkt dajet beter weet ga er dan werken en los het op! en aje der al werkt doet tzelfde.
En wat ik zei klopt int geheel.
Internet in België trekt int algemeen op de balln en is veel te kostelijk.
Reputatie 2
Badge
Verstomd
Reputatie 7
Badge +1
What's the point ? indignados ? ga dan weg..
Ma snappen junder da ni ofzo?!?!...

Max. teoritisch te behalen snelheid (particulier) in belgie -> 100mpbs??? prijzen liggen te hoog.

uhm what's the point? Da ge et blijkbaar ni aantrekt om te veel te betalen... En dajet wss nog minder snapt wat dat er in men titiel sta -> sites blokkeren kunnen ze ni (PB), en het heeft geen zin. Mijn mening, als je een site van torrents blokkeert, blokkeer dan alle illigale praktijken en doe dit bij alle providers en niet enkel bij BGCM en telenet want dit slaat neer op discriminatie (of een eigenschap ervan).

En nee kga ni hier ni weg omdak weet dat ze der meebezig zijn (de ene al wa rapper dan de andere)
en omdat we tegen 2015 snellere verbindingen mogen verwachten.

PS.: de laatste reactie van axs sta me int geheel ni aan! ik heb het niet uitgelokt...

Reageer