Site TVoveral.be werkt niet naar behoren !

  • 11 November 2011
  • 23 reacties
  • 3990 Bekeken

  • Practitioner
  • 2518 reacties
Zijn er nog met problmen om te surfen naar http://www.tvoveral.be ?

of met andere link http://sphinx.skynet.be/tv-overal/live-tv ?

23 reacties

ik geraak er ook niet op

maar ik heb momenteel problemen met meerdere sites, bv http://www.sporza.be krijg ik ook niet geladen

mvg
Reputatie 2
Badge
hier ook problemen, het is mijn dag niet met Belgacom. TVoveral is TVnergens.


mvg
sporza.be bij mij geen probleem xenne.
ja, sporza.be was blijkbaar een tijdelijk probleem, had nog wel paar sites die moeilijk deden... maar dat lijkt nu opgelost

maar op tvoveral.be krijg ik nog steeds server down

tv overal via de mobiele applicatie gaat trouwens ook niet :



mvg
terug up & running

mvg
Reputatie 7
Badge +1
Er zijn duidelijk toch nog heel wat kinderziekten in dat systeem.....de vorige dagen was het ook een hele tijd niet bruikbaar om te programmeren op afstand met de PC-versie.
Terug OK met TVoveral.be
Reputatie 7
Badge +1
Jaja, ze doen hun best hé !Zoenen
Reputatie 7
Badge +1
Het werkt wéér niet. ...het overzicht van de geplande nPVR-planning is verdwenen, de op de decoder of vroeger vanop afstand geplande programma's staan in het systeem niet meer als gepland...je krijgt de optie "programmeer vanop afstand" terwijl er anders stond "programmeren op afstand annuleren?" of zoiets. Nu krijg je het bericht "programmeren vanop afstand actveren" maar als je dat doet kom je in de E-services, waar de optie al geactiveerd staat natuurlijk. Op de decoder staat allees nog op nPVR gepland....ik hoop dat dat inderdaad ook zo is......en dat het maar een "bug" is van de online TV-gids.
tv overal werkt (ttz het tv kijken), maar het is het op afstand opnemen dat niet gaat... vraagt idd om het terug te activeren

ik zou aanraden om het niet terug te activeren in e-services, dit gaat niet helpen, en je riskeert dat al jouw op afstand opgenomen programma's uit het verleden zullen verdwenen zijn

tip: via de mobiele applicatie is het wel nog mogelijk op afstand te programmeren

mvg
Reputatie 7
Badge +1
Jaja Xenne, dat zijn de kinderziekten hé. De PC-versie is tenslotte de laatste fase natuurlijk...
tsja, dit heeft niet echt iets te maken met tv overal... vroeger hebben we dit ook al gehad, maar dan met de gewone tv gids (zie ook opnemen op afstand gaat niet (meer) ), deze werd nu wel in de tv overal pagina geimplementeerd...

mvg
het gaat blijkbaar al terug sinjoor71

mvg
Reputatie 7
Badge +1
TV Overal site niet bereikbaar? laadt niet in, niet met google Chrome, noch met IE9, noch met Firefox.

Server Error

The Server could not complete your request due to an unexpected error.


Diagnostic Information
Method: GET
URL: /tv-overal/tv-gids
Error Code: 0x38cf04d3
Error Text: DPWWA1235E Could not read the response status line sent by a third-party server. Possible causes: non-spec HTTP headers, connection timeout, no data returned. This is not a problem with the WebSEAL server.


Solution
Provide your System Administrator with the above information to assist in troubleshooting the problem.
hier geen problemen, sinjoor

mvg
Reputatie 7
Badge +1
Is ondertussen opgelost xenne.Knipogen ze werken dag en nacht bij Belgacom...Zoenen
de site is hier voor de moment zeeeeeeer traag , krijg tv gids zelfs niet geladen

mvg
Reputatie 7
Badge +1
Hier hetzelfde.Wenkbrauw ophalen
Werkt totaal niet in het buitenland (o.a. Spanje).
Reputatie 2
Badge +1
@John: dat is volkomen normaal. Omwille van de uitzendrechten werkt TV overal alleen in Belgie.
kan ik op mijn gsm de nokia E-5 tv overal ook ontvangen

ik kan er filmen van youtube op afspelen , heb er videotelefonie op al zou ik niet weten hoe dit gebruiken maar hoe zit het met tv overal?

weet iemand of dit een smartphone is?
de nokia E-5 draait op Symbian en daarvoor is er geen applicatie gemaakt

mvg

Reageer