Skip to main content
Ik ben reeds enkele jaren klant bij Belgacom, maar dit doet de deur toe. Ik maak gebruik van internet via mijn smartphone en vandaar dat ik sinds vorig jaar een abonnement heb 'internet on GSM comfort' m.a.w. 250MB/maandelijks. Krijg ik vandaag via SMS een berichtje dat er een abnormaal gebruik is op mijn toestel. Dus bel ik naar 1909 en daar raden ze mij aan om eens mijn e-services te raadplegen, wat ik ook doe. En wat zie ik... sinds 08 juni wordt ik per KB aangerekend met het resultaat dat mijn faktuur reeds meer dan 250 euro bedraagt. De telefoniste kan mij niet helpen en heeft er geen kaas van gegeten. Met het gevolg dat ik later bel naar de 0800/22800, deze dienst kan mij min of meer helpen en begrijpt dan toch dat dit abnormaal is daar ik normaliter beschik over een 'internet on GSM favorite' 750MB nu en dit sinds 01 juni 2011.

Bekijk ik mijn verbruik dan heb ik sinds 1 juni een 25tal MB verbruikt van mijn saldo dus belange nog niet het totale volume zoals de eerste telefoniste beweerde maar ja... die verstond niet het verschil tussen KB's en MB's.

Na enkele doorschakelingen van operator naar operator kreeg ik te horen dat ik het faktuur moet afwachten en indien dit niet klopt, het moet betwisten. Ondertussen heb ik wel mijn APN op mijn smartphone geblokeerd zodat ik via het G3-net niet meer kan surfen m.a.w. geen internet op de weg. Want wat blijkt... mijn e-services zijn nog steeds niet aangepast en de prijs blijft oplopen tot het up-to-date is tot het moment dat ik de zaak geblokkeerd had.

Kan Belgacom tenminste niet onmiddelijk de zaak rechtzetten zodat ik als klant gebruik kan maken waar ik recht op heb???????

Het gevolg is dat ik Belgacom niet meer kan vertrouwen en dagelijks mijn e-services moet ga raadplegen voor hiaten of steken die ze laten vallen.

Beste Eva wat ga je hier aan doen???? Mijn klantnummer : 607011702
Belgacom of Proximus ?

BELGACOM en als dit grapje nog lang duurt, dan gaat Belgacom langs de achterdeur eruit... zo simpel is dat.

Beste Carl,

Er werd voor u een dossier aangemaakt bij de bevoegde dienst.

Zij gaan uw dossier zo snel mogelijk behandelen en u persoonlijk een antwoord bezorgen.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer