In feb 2016 is mijn pay and go kaart nog herladen voor meer dan 20 euro, op 7 augustus 2016 was het gsm nr niet meer geregistreerd .
Geld kwijt en tevens het gsm nr , dat ik al meer dan 12 jaar in gebruik had.
De laatste jaren woon ik in het buitenland en gebruik ik deze nr een 2-tal keer per jaar bij familie bezoek in belgie en laat die dan telkens ook op.
Hoe kan ik dit laten nazien bij proximus en mijn nr alsnog laten recupereren ? Via de normale weg is er geen hoop, indien meer dan 12 maanden na de laatste herlaadbeurt, terwijl het dus nog maar 6 maanden gelden is.
vogens de FAQ is prepaid 12 maanden geldig na iedere oplaadbeurt
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_pay_and_go_valid/particulieren/support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/belkrediet-herladen/hoelang-is-uw-pay-and-go-kaart-geldig.html
citaat: "Telkens als u uw kaart herlaadt, wordt de geldigheidsperiode met 12 maanden
Iemand van proximus zal hierop moeten reageren of bel naar helpdesk van proximus
Anders via persoonlijk bericht gsm-nr. doorgeven aan forummoderatoren. https://nl.forum.proximus.be/members/proximus-team-51679 OF telefoneren naar heldesk proximus klantendienst/helpdesk via gratis nummer 0800 22 800 (7/7 tot 22u)
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_pay_and_go_valid/particulieren/support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/belkrediet-herladen/hoelang-is-uw-pay-and-go-kaart-geldig.html
citaat: "Telkens als u uw kaart herlaadt, wordt de geldigheidsperiode met 12 maanden
Iemand van proximus zal hierop moeten reageren of bel naar helpdesk van proximus
Anders via persoonlijk bericht gsm-nr. doorgeven aan forummoderatoren. https://nl.forum.proximus.be/members/proximus-team-51679 OF telefoneren naar heldesk proximus klantendienst/helpdesk via gratis nummer 0800 22 800 (7/7 tot 22u)
Geld kwijt en tevens het gsm nr , dat ik al meer dan 12 jaar in gebruik had.
De laatste jaren woon ik in het buitenland en gebruik ik deze nr een 2-tal keer per jaar bij familie bezoek in belgie en laat die dan telkens ook op.
Hoe kan ik dit laten nazien bij proximus en mijn nr alsnog laten recupereren ? Via de normale weg is er geen hoop, indien meer dan 12 maanden na de laatste herlaadbeurt, terwijl het dus nog maar 6 maanden gelden is.
Stuur eens een privé bericht met je gegevens klantnr/gsmnr ..
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
stel uw vraag via https://twitter.com/proximus , binnen het half uur , antwoord , Twitter is goed als je veel in het buitenland vertoeft . maak een account , en stel je vraag via privé bericht
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.