In feb 2016 is mijn pay and go kaart nog herladen voor meer dan 20 euro, op 7 augustus 2016 was het gsm nr niet meer geregistreerd .
Geld kwijt en tevens het gsm nr , dat ik al meer dan 12 jaar in gebruik had.
De laatste jaren woon ik in het buitenland en gebruik ik deze nr een 2-tal keer per jaar bij familie bezoek in belgie en laat die dan telkens ook op.
Hoe kan ik dit laten nazien bij proximus en mijn nr alsnog laten recupereren ? Via de normale weg is er geen hoop, indien meer dan 12 maanden na de laatste herlaadbeurt, terwijl het dus nog maar 6 maanden gelden is.
Bladzijde 1 / 1
vogens de FAQ is prepaid 12 maanden geldig na iedere oplaadbeurt
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_pay_and_go_valid/particulieren/support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/belkrediet-herladen/hoelang-is-uw-pay-and-go-kaart-geldig.html
citaat: "Telkens als u uw kaart herlaadt, wordt de geldigheidsperiode met 12 maanden
Iemand van proximus zal hierop moeten reageren of bel naar helpdesk van proximus
Anders via persoonlijk bericht gsm-nr. doorgeven aan forummoderatoren. https://nl.forum.proximus.be/members/proximus-team-51679 OF telefoneren naar heldesk proximus klantendienst/helpdesk via gratis nummer 0800 22 800 (7/7 tot 22u)
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_pay_and_go_valid/particulieren/support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/belkrediet-herladen/hoelang-is-uw-pay-and-go-kaart-geldig.html
citaat: "Telkens als u uw kaart herlaadt, wordt de geldigheidsperiode met 12 maanden
Iemand van proximus zal hierop moeten reageren of bel naar helpdesk van proximus
Anders via persoonlijk bericht gsm-nr. doorgeven aan forummoderatoren. https://nl.forum.proximus.be/members/proximus-team-51679 OF telefoneren naar heldesk proximus klantendienst/helpdesk via gratis nummer 0800 22 800 (7/7 tot 22u)
Geld kwijt en tevens het gsm nr , dat ik al meer dan 12 jaar in gebruik had.
De laatste jaren woon ik in het buitenland en gebruik ik deze nr een 2-tal keer per jaar bij familie bezoek in belgie en laat die dan telkens ook op.
Hoe kan ik dit laten nazien bij proximus en mijn nr alsnog laten recupereren ? Via de normale weg is er geen hoop, indien meer dan 12 maanden na de laatste herlaadbeurt, terwijl het dus nog maar 6 maanden gelden is.
Stuur eens een privé bericht met je gegevens klantnr/gsmnr ..
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
stel uw vraag via https://twitter.com/proximus , binnen het half uur , antwoord , Twitter is goed als je veel in het buitenland vertoeft . maak een account , en stel je vraag via privé bericht
Dat twitter het vlugste werkt hebben we hier op het forum inderdaad al heel dikwijls gemeld en dat is inderdaad ook zo, je moet maar eens de test doen als je het wilt zeker weten en eigenlijk is dit maar normaal, maar meningen verschillen en heeft iedereen het recht om er niet mee akkoord te zijn 😉
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.