Skip to main content
Beantwoord

simkaart

  • February 16, 2016
  • 2 reacties
  • 331 Bekeken

Heb net een nieuwe Smartphone gekocht en men heeft bij Essec mijn simkaart vervangen. Thuis gekomen blijk ik totaal geen netwerk te hebben , iemand een idee hoe lang het duurt voor een nieuwe simkaart werkt

Beste antwoord door thekei

Heb gebeld naar het gratis nummer, volgens de operator kan ik best morgen terug met de winkel contact nemen blijkbaar is er iets niet correct doorgegeven
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Elsa
  • February 16, 2016
Normaal na een paar uur als ze het correct doorgegeven hebben naar Prox
bel anders eens naar gratis nummer 6000
(+32 475 15 60 00) gratis

  • Auteur
  • Apprentice
  • Antwoord
  • February 16, 2016
Heb gebeld naar het gratis nummer, volgens de operator kan ik best morgen terug met de winkel contact nemen blijkbaar is er iets niet correct doorgegeven