Mijn dochter is maandagavond de proximuswinkel binnen gestapt om een nieuwe micro simkaart voor haar nieuwe gsm. Men vertelde haar dat het een paar uren zou duren eer deze actief zou zijn. We zijn ondertussen 72 uren verder en er zit nog geen leven in de simkaart. Hoeveel is een paar uren ? Mioet ik teruggaan naar de winkel om een nieuwe simkaart ? Haar oude kaart werkt nog steeds. 's Nachts doet ze de kaart uit haar oude gsm en elke morgen hoopt ze dat haar nieuw exemplaar werkt...tevergeefs...
Bladzijde 1 / 1
Het kan gebeuren dat men 'vergeten' is die sim kaart te activeren. Neem contact op met de klantendienst en de technische dienst van de mobiele telefonie kan dat onmiddellijk in orde brengen.
Ik wens je dochter veel plezier met haar nieuwe GSM!
080022800 : Klantendienst
Ik wens je dochter veel plezier met haar nieuwe GSM!
080022800 : Klantendienst
Klantendienst gebeld en de nieuwe kaart zou binnen 2 uren actief moeten zijn, fingers crossed.
Bedankt Marleen !
Bedankt Marleen !
Fingers crossed! Anders blijven aandringen.:)
vandaag een sim kaart gekocht
mijn nummer is 0475398371
code door gezonden naar men gsm maar
niet gekregen 't is een kaart van 15 euro
andy hoornaert
vlaamsandwhite@gmail.com
mijn nummer is 0475398371
code door gezonden naar men gsm maar
niet gekregen 't is een kaart van 15 euro
andy hoornaert
vlaamsandwhite@gmail.com
Ik heb net hetzelfde probleem. In de winkel zei men me gewoon even gsm te herstarten en dat het dan zou werken. niet dus...
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.