Nieuwe gsm gekocht, moest van sim kaart veranderen naar nano kaartje, nu zegt gsm niet verbonden met netwerk. Kan dus niet bellen of oproepen ontvangen. In de winkel gezegd dat ik direct de gsm zou kunnen gebruiken
Bladzijde 1 / 1
Ter info:
je doet er altijd best aan van in de winkel direct te vragen of je nieuwe kaart al op actief staat zijn kunnen dit direct zien, heb onlangs ook nog bij proximus partner geweest om te wisselen naar een nano sim en daar heb ik direct gevraagd kijk eens of mijn oude nog actief is en hij heeft direct op de pc gekeken en zei: ja die is al gedeactiveerd en nu zie ik ook dat de nieuwe al actief is, dus zij kunnen dit wel degelijk direct opvolgen.
moest er hier niet bijtijds gereageerd worden dan kun je nog altijd een privébericht sturen naar proximus team.
je doet er altijd best aan van in de winkel direct te vragen of je nieuwe kaart al op actief staat zijn kunnen dit direct zien, heb onlangs ook nog bij proximus partner geweest om te wisselen naar een nano sim en daar heb ik direct gevraagd kijk eens of mijn oude nog actief is en hij heeft direct op de pc gekeken en zei: ja die is al gedeactiveerd en nu zie ik ook dat de nieuwe al actief is, dus zij kunnen dit wel degelijk direct opvolgen.
moest er hier niet bijtijds gereageerd worden dan kun je nog altijd een privébericht sturen naar proximus team.
Zolang oude kaart nog werkt, zal de nieuwe niet werken.
Normaal is de overschakeling onmiddelijk maar ja er kan van alles gebeurd zijn.
Let op als je het abonnement ook veranderd hebt dan kan het zijn dat de omschakeling langer duurt.
Normaal is de overschakeling onmiddelijk maar ja er kan van alles gebeurd zijn.
Let op als je het abonnement ook veranderd hebt dan kan het zijn dat de omschakeling langer duurt.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.