shareaza verbindingstest geeft negatief resultaat

  • 7 February 2012
  • 2 reacties
  • 367 Bekeken

Beste leden,


Mijn Peer to peer Shareaza heeft altijd goed gewerkt .

Opeens geeft hij echter bij de verbindingstest een negatief resultaat voor TCP wachtijd overschreden en voor UDP geen antwoord wegens eventueel slechte firewall of router instellingen.

Ik kan dus geen downloads meer binnen halen terwijl er wel verbinding is met de netwerken.


Heb voor UDP al mijn bbox2 via settings en Lan server de 6346 poort voor UDP en TCP opengezet (was reeds gebeurd)maar dit geeft ook geen resultaat.

Ik heb wel eens een usb stick aangesloten en dan kreeg ik via Shareaza de melding wat er met de inhoud moest gebeuren ,heb dit gewoon terug dichtgedaan en van toen is het probleem begonnen (kan ook toeval zijn?)

.

Heeft er iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

pc draait op Windows xp


Alvast vriendelijk bedankt!

2 reacties

Voor de TCP krijg ik deze mededeling no route to host attempt to onnect to 109.132.110.117 on port 6346 error 113


Voor UDP close socket



Dat zijn de vermeldingen bij de test
Opgelet!!!! P2P gebruiken is toegelaten, alleen als je legaal bestanden download!!!! Geen films muziek enz...... die Ilegaal zijn!!! Op deze manier downloaden kan strafbaar zijn omdat je altijd upload om te kunnen downloaden....Downloaden van muziek en film... mag in België en Nederland Maar niet uploaden!!!!! Er zijn andere manieren....

grt marcel

Reageer