"SERVICES"

  • 2 February 2011
  • 17 reacties
  • 2976 Bekeken

Hallo,

Ben ik de draad kwijt ???.

Ik heb me vandaag onnozel gezocht bij de optie "services" naar de dienstregeling van de NMBS, maar ik heb hiervan niets kunnen vinden.

Dit stond daar toch vroeger wel in ??.

Ook de witte gids en de gouden gids; hiervan kan ik ook niets meer terugvinden.

Zijn deze services geschrapt ???; dan gaan we er op achteruit bij Belgacom als dat waar is.

Ik hoop dat het aan mij ligt, en dat ik iets fout heb gedaan, maar dan zou ik graag weten wat.

Vast dank voor eventuele reacties,

Mvg

Ferna

17 reacties

Badge
beste Ferna

hoofpagina Skynet - bovenaan zie je witte en gouden gids, de rest kan je vinden links onder allesvinder

groeten - muisje
Reputatie 6
Badge +1
Ze bedoelde op Belgacom TV zelf, en die zijn inderdaad weg, al een hele tijd overigens
De evolutie van bijna 6 jaar Belgacom TV...je kan er minder en minder mee.
Volgens Belgacom was dit "tijdelijk" weggenomen door technische problemen door de software upgrade een jaar geleden en zou dit 'binnenkort" terug keren
En je kent Belgacom .. dus die zien we nooit meer terug.
Reputatie 5
Badge +2
Ja, nog zoiets. Iets dat handig is voor de mensen schaffen ze af. De witte gids, gouden gids, nmbs,...allemaal zeer handig, maar wel ineens verdwenen in grootste stilte. De services gingen (ooit) uitbreiden, we mogen nog blij zijn dat Picasa er nog op staat met Skynet Nieuws/weer. Ooit was het zelfs één van de grootste snufjes van Belgacom TV, nu: een verminderd en beperkt aanbod.

Trouwens : promotie maakt Belgacom er ook niet voor ondertussen en uiteraad goed wegverstopt achter één van de knopjes op de afstandbediening. Dan zijn ze verbaasd als het weer eens een 'minder gebruikt medium' is...

Mvg
Inderdaad William43, ik bedoelde dus wel degelijk op Belgacom TV.

Toch wel jammer dat al deze "services" blijkbaar door Belgacom geschrapt zijn !!!

We gaan er op achteruit op deze manier.

Ze zouden zich beter eens informeren bij hun klanten, wat deze wel en niet belangrijk vinden !!, en dat niet zelf bepalen.

Iedereen die gereageerd heeft, mijn hartelijke dank,

Mvg

Ferna
Ach ja hopen dat de concurrenten Telenet , Mobistar enz het veel beter doen , kunnen we met z'n allen overstappen naar het groener

grasveld. Maar mischien was dat gras toch groener ??

Goed wie vind het juiste cijfer ? - lol -
Badge
Kom net terug van telenet en zo goed was het daar nu ook weer niet?;)
I rest my case 🙂 maar ni vergeten , the future is bright :)
Reputatie 7
Badge +1
Mobistar is via sateliet...ik heb zowel kabel als telefoonlijn BC, dus geen sateliet voor mij. Als BTV uitvalt heb nog altijd analoge kabel. Ik volg de ontwikkelingen op de voet en hou voorlopig beide opties nog open, al heb ik alles bij Belgacom nu. Sedert nPVR gebruik ik de analoge kabel (met 2 aangehechte DVD-HDD-recorders) nog amper, maar ik wacht het nog even af. Telenet hangt regelmatig aan de lijn om ook digitaal bij hen te komen (behoorlijk agressief zelfs ) maar ik ben momenteel behoorlijk tevreden bij Belgacom. Zit "gelukkig" maar op 239 m van ROP, met VDSL2 en 30 Mbps profiel als gevolg.
Reputatie 5
Badge +2
Belgacom moet ervoor zorgen dat er geen redenen zijn dat mensen weggaan, niet dat er (kleine) leegloop ontstaat.

Mvg
Enkel en alleen als ze het voetbalcotnract mislopen zie ik een "volksverhuizing" gebeuren.

Dat er bepaalde diensten niet meer bij zijn kan ook te maken hebben dat de nmbs misschien geen applicatie ontwikkeld heeft voor dergelijk medium (of dat diegene die er was niet voldeed) en dat belgacom niet de energie er wil insteken.
Badge
Ik denk dat dat voetbalcontract wel snor zit voor de volgende jaren.En geloof ik heb een tijdje bij telenet gezeten omdat ik tegen beter weten in dacht dat het daar beter was dan hier. Maar ben goe gefopt geweest.Nu moet ik naruurmijk nog een boete betalen omdat ik vroegtijdig het ben afgetrapt van 560€.maar infeite dat heb ik voor over.Ze zullen het in ieder geval de laatste dag krijgen.
Het is hier al eens ergens vermeld ... over dat groenere gras ;-)
Reputatie 5
Badge +2
Misschien bij de NMBS-applicatie, maar zeker niet bij de andere services als Gouden Gids, Witte Gids en Jetair. Die werkten zeer goed en waren handig om te gebruiken. Ook de 1207-applicatie werkte goed, maar verdween al na een paar weken. Best wel straf als je weet dat Belgacom erover veel communiceerde onder meer in hun boekje, dat ondertussen een stille dood tegemoet gaat zowel inhoudelijk als op vlak van beschikbaarheid.

Mvg
Hallo Axana,

Kun je hier iets vertellen over de reden dat je bij Telenet bent weggegaan ??.

Is voor mij van groot belang te weten, waarom mensen bij Telenet ontevreden zijn, want ik ben van plan om bij Belgacom weg te gaan, en te verhuizen naar Telenet.

Mijn redenen waarom ik die overstap zou doen zijn o.a.

Geen enkel vooruitzicht op VDSL2 en HD Tv. ( 3 jaar geleden zei een monteur al, dat het niet lang meer ging duren!)

Daardoor s'avonds ( net wanneer ik vaak aan de pc zit) soms surfen tegen een snelheid < 2 Mbps ( als moeders op de tv naar haar serie's kijkt.)

Geen mogelijkheid om een 2e TV bij te plaatsen ( er kan dan niets meer worden opgenomen op de decoder) bevestigd door TD Belgacom !

Npvr kan (nog) niet gebruikt worden voor opname van heel veel zenders o.a. Nederlandse ( mijn favoriete zenders)

Geen Nederlandse radio zenders

Geen ondertiteling o.a. bij BBC entertaiment.

Geen NMBS - gouden + witte gids bij services.

En ik ben vast nog wel e.e.a. vergeten.

Wel zeer tevreden over de helpservice en de beeldkwaliteit, en over de voetbaloptie.

Zou het eigenlijk wel jammer vinden om te moeten overstappen, maar mijn geduld is op !.

Vast dank mocht je willen reageren,

Mvg

Ferna
http://i53.tinypic.com/2mcbr12.jpg

Daarnet gemeten.

Is dikwijls nog lager

mvg

Ferna
Sorry, lukt mij niet om de prtscrn hier te plaatsen.

Lees naast " daarnet gemeten" 2.60 Mbps.

mvg

Ferna

Reageer