Beantwoord

Service Proximus

  • 11 August 2016
  • 9 reacties
  • 195 Bekeken

Het is schandalig wanneer een decoder niet meer werkt dat er of een koerier langskomt die het product niet kent of dat we zelf naar een Proximus winkel moeten gaan omdat jullie producten falen .
icon

Beste antwoord door RobrechtB 11 August 2016, 15:32

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Andy, hoe bedoel je dat het product niet kent? Kreeg hij zijn decoder niet aangesloten of was er een ander probleem? Mvg,Robrecht

Het Proximus Team
Gewoon afgegeven zonder installatie en uitleg !
Reputatie 7
Badge +4
U heeft een nieuwe decoder opgestuurd gekregen via de bpost ter vervanging van een oude decoder? Deze worden niet geïnstalleerd door de postbode hij geeft alleen het pack af met de nieuwe decoder in. Je kan wel meer info vinden op onze website www.proximus.be/decoder Normaal zit er ook info bij in de doos of kan je terecht op onze helpdesk via 080022800.

Mvg, Robrecht
Het is duidelijk dat Proximus geen service meer wil bieden via techniekers bij de klant en dit is spijtig , ik denk er ernstig over om over te stappen bij de concurrentie !
Reputatie 7
Badge +4
Andy spijtig om te horen dat je het zo bekijkt.

Wanneer het gaat om het vervangen van een toestel dat een probleem of een defect geeft word er een koerier gestuurd om de decoder met het probleem te testen en pas te vervangen als er echt een probleem is.

Indien het om het vervangen van een oude decoder gaat word dit niet gedaan daar het in de meeste gevallen niet nodig is om hier voor een technicus te sturen daar het niet om een technisch probleem gaat en dit word uitgevoerd via Bpost.

Meer info vind je op onze site. http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_swap/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/een-defecte-decoder-omruilen.html

In jou geval ging het om een thuis levering.

Mvg, Robrecht

Het Proximus Team
Het is duidelijk dat Proximus geen service meer wil bieden via techniekers bij de klant en dit is spijtig , ik denk er ernstig over om over te stappen bij de concurrentie !

Grijns .. hou uwe portemonee al maar klaar dan om die "service" van de concurentie te betalen ...

BTW .. als uwe facteur een brief aflevert komt die dan ook binnen om 'm voor u open te doen en voor te lezen ??

De bijgeleverde handleiding van die nieuwe decoder is poepsimpel, als ge daar niet aan uit kunt dan zou ik doodsbenauwd zijn om de afstandbediening te gebruiken ! 😛
Je kan ook niet iedereen over de zelfde kan scheren, mijn gebuur bv kan dit ook niet en komt mij daarvoor ook raadplegen, waar ik hem ook met veel plezier bij verder help.
Reputatie 7
Badge +3
Decoder insteken en het scherm volgen. 😉
en de juiste kabels op de juiste plaats steken, alles is poepgemakkelijk als je het weet, maar toch is er bvb soms een forum van doen :lol:

Reageer