Service en klantvriendelijkheid tov Telenet

  • 10 March 2016
  • 1 reactie
  • 260 Bekeken

Tot onze grote spijt zijn we van Telenet naar Proximus overgestapt door prijsverhogingen. Op 30 januari hebben we onze aanvraag telefonisch ingediend. 10 maart vandaag is het nog altijd niet volledig in orde. Als kers op de taart krijgen we een factuur van 266euro te betalen voor 22 maart!!! Na controle van factuur blijkt dat er éénmalige kosten zijn verrekend, dit is niet vermeld geweest en bovendien mogen we ook een tv betalen die niet is besteld door ons. Om de fouten in het factuur recht te laten zetten hebben we de facturatie dienst van Proximus gecontacteerd. Binnen de minuut krijgen we van mevrouw de telefoniste op een onbeschofte manier te horen dat we niet moesten schreeuwen of ze zou inhaken, dit was zeker niet het geval, we praatten iets luider omdat de luidspreker opstond. Terwijl zei smakkend aan het praten was!!! Na de vraag van ons factuur ivm de eenmalige kosten van 108euro heeft zij gevraagd om even geduld te hebben omdat ze het zou navragen, na een 5 tal minuten zei ze inderdaad dat de installatiekosten van 58euro zou worden gecrediteerd. Maar de tv moeten we betalen. We hadden graag nog meer uitleg over de factuur, maar dit werd de telefoniste te veel en wou het gesprek beëindigen met als reden dat ze niet langer als 1 uur zich mocht bezig houden met een klant...alles tesamen heeft het gesprek geen 40 minuten geduurd. Uiteindelijk hebben wij uit frustratie zelf het gesprek beëindigd. We hebben spijt van ons overstap...nog een probleem en we keren terug naar Telenet! Iets meer betalen maar je krijgt er service en vriendelijkheid voor terug, de Proximus telefonisten kunnen hier iets van leren!!!
Razi Duymazlar

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6
Dag Razi,

Spijtig dit te moeten lezen. Ik heb uw bericht verplaatst naar het subforum "Mijn factuur" zodat het door de juiste mensen verder kan worden opgevolgd.

Mvg,
Wim

Reageer