Vraag

Service?

  • 23 December 2016
  • 4 reacties
  • 175 Bekeken

Zowel mijn internet, telefoon als TV zijn out of service. Eerste contact met klantendienst uitstekend, technieker was er ook al de volgende ochtend, dan is de miserie pas begonnen. Het probleem lag elders en kan pas door een andere equipe opgelost worden ... 30 december!!!! Dus 10 dagen zonder. Ik werk van thuis uit, zoals jullie weten is werken zonder internet tegenwoordig onmogelijk en deze situatie is dus onacceptabel. Ik heb eerst gevraagd om die interventie vroeger in te plannen, wat blijkbaar niet mogelijk was. Nadien heb ik gevraagd om zolang ik internetloos ben, en betaal voor een service die ik niet krijg, mijn 4G limiet te verhogen (500mb) gezien deze onvoldoende is om 10 dagen via een hotspot via computer te kunnen werken. Ik ben van hier naar daar gestuurd dat het geen naam heeft en iedereen trekt zijn paraplu open, de laatste heeft zelfs de telefoon neergelegd toen ik vroeg bij wie ik terecht kon voor een oplossing omdat zij me niet kon verderhelpen, ongezien!
Mijn vraag is nu duidelijk, waar kan ik terecht om :
1. Klacht in te dienen, ik heb inmiddels iedereen op de klantendienst aan de lijn gehad denk ik

4 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Klacht indienen kan via ombudsman Telecom. Maar ja dan is dit niet direct opgelost. Toch zou ik het doen.
Als er geen gepast antwoord komt ga ik dat zeker doen, maar dat lost mijn probleem jammer genoeg niet op. We betalen meer dan 70€/maand maar er is niemand die me verder kan verder als hun diensten niet werken, dat zou een kleine zelfstandige niet moeten proberen... Dat ze zich die vraag zelf niet stellen is al bizar.
Reputatie 7
Badge +1
Stuur eens een bericht naar Wim de Community Manager van dit forum. Je weet maar nooit. Daar kun je ook altijd terecht indien je in moeilijkheden zit.
Reputatie 7
Badge +3
Beste,

Excuses.

kan je via een privébericht je klantgegevens doorgeven ? Dan zoeken we een oplossing.

Groeten

Tina

Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Opslaan" te klikken (= verzenden).

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.

Reageer