Server onbeschikbaar

  • 26 March 2012
  • 14 reacties
  • 1307 Bekeken

Ik gebruik TV overal meestal in hetbuitenland via mijn computer, de laatste twee weken krijg ik steeds de melding, server onbeschikbaar probeer het later opnieuw. Dit probleem blijft dus aanhouden. Is het een algemeen probleem?

BTW je kan de klantendienst niet bereiken vanuit het buitenland, dat zou wel handig zijn voor TV overal, zodat je toch ondertseuning kan vragen bij problemen. Nu gaat dat dus niet, enkel via dit forum

14 reacties

Badge +1
hallo

Normaal gezien kan je geen tvoveral bekijken in het buitenland. Hoe bekijk jij tv overal in het buitenland? Gebruik je een proxy server ofzo? Of een dns server of iets dergelijks?

mvg
tv overal mag idd niet werken in het buitenland, dit ivm de uitzendrechten

mvg
Weet iemand hoe Belgacom dit dan kan blokkeren als je in het buitenland zit ?


groetjes,

Elsa
Badge
Normaal ga je in het buitenland gebruik maken van roaming operator. Ik veronderstel dat ze daarop kunnen controleren om te bepalen of je toegang krijgt tot tvoveral in het buitenland of niet.
Je bedoelt roaming operator als je via smartphone bvb naar TV overal wilt kijken, maar werkt dit dan op dezelfde manier als je via je laptop in het buitenland via internet naar tv overal wilt kijken.


groetjes,

Elsa
je kan nog altijd TV overal via wifi bekijken, wat ze bijna niet kunnen blokkeren in het buitenland. Met wat gespeel kan je dus ook in het buitenland TV overal bekijken.
Elsa, aan de hand van je IP kunnen ze zien in welk land je zit en de toegang blokkeren voor niet belgische IP's. dit valt idd nog te omzeilen, maar dit is een verhaal die hier niet thuishoort

mvg
Badge +1
Dit zou inderdaad mogelijk zijn om in het buitenland dit te bekijken mat een Belgische VPN of met een belgische proxy server. Maar aangezien er geen Belgische VPN's en Belgische proxy servers bestaan (enkel Nederlandse) is dit dus niet mogelijk.

maar dit is een verhaal die hier niet thuishoort


Ja en ik die dacht van weer iets kunnen bij te leren !
Op welke site zou ik dit dan wel kunnen vinden ?

een tip of een hint is altijd welkom


groetjes,

Elsa
thanks, dankzij jullie discussie weet ik wat ik anders deed waardoor TV overal niet meer werkte, wanneer ik een VPN connectie op mijn laptop tot stand breng, werkt TV overal wel :-)

wellicht omdat de communicatie dan over een server gaat die in belgië staat

ik had er niet eerder bij nagedacht dat TV overal zonder VPN connectie niet zou werken, persoonlijk vind ik dat ze de naam van TV overal dan maar moeten veranderen naar TV op je smartphone/laptop in belgie :-p

ik reis vaak voor het werk en dan toch TV kunnen kijken op je laptop is een meerwaarde waarvoor ik zeker een bijkomend abonnement zou willen betalen, MAAR als dat niet kan zou ik nooit betalen voor dergelijke dienst

ben trouwens benieuwd wat BG zal vragen voor deze dienst na 31 maart

ik begrijp niet goed, waarom het niet zou mogen kunnen in het buitenland ivm uitzendrechten, het is voor eigen gebruik en niet om te broadcasten en je betaald een abonnement (deeluitmakende van jou digitale TV abonnement). iWatch is toch ook beschikbaar overal ter wereld via het internet (dus als je betaald kan het dan weer wel?)
Kan ik ergens vinden hoe je zo'n VPN verbinding op je laptop maakt ?

groetjes,

Elsa
euh, wie zegt dat er geen belgische proxy servers bestaan?? Broek begint opnieuw af te zakken! Stoer
Ik doe niet anders dan belgische proxy servers gebruiken, en is nogal quite basic moet ik zeggen.

Ja natuurlijk bestaan er belgische proxy servers kijk bvb eens hier

http://aliveproxy.com/proxy-list/proxies.aspx/Belgium-be

maar hoe moet je die dan gebruiken want je zegt altijd a maar nooit b !!

groetjes,

Elsa
En nog altijd niemand die mij wil verder helpen zelf niet op moederkesdag !!!

groetjes,

Elsa

Reageer