Vorig jaar heb ik een aanvraag gedaan om mijn factuur maandelijks te ontvangen . Dit ging twee maanden goed tot ik ineens weer een factuur voor 2maanden tegelijk in de bus kreeg. Toen ik hiervoor contact opnam met het 0800 nr kreeg ik de melding dat ik die factuur mocht negeren dat ze bevroren ging worden voor nader onderzoek en men mij op de hoogte ging houden ( want dit mocht niet gebeuren). Tot zover geen vuiltje aan de lucht ik kreeg hieromtrent zelfs een geschreven bevestiging. Vanaf januari kreeg ik weer mooi mijn maandelijkse factuur. Van de "bevroren "variante had ik nog steeds niks gehoord. Eerste week van deze maand kreeg ik ineens een brief in de bus met dringend verzoek tot betaling van die "bevroren" factuur indien niet betaald minimum dienst en nog zo van die leuke dreigementen IK WIL WEL BETALEN MAAR IK MOET DAN WEL MELDING KRIJGEN HIERVAN . Toen ik de facturatiedienst contacteerde kreeg ik als antwoord ja mevrouw uw facturen krijgt u vanaf januari wel mooi maandelijks ( dat weet ik is ook mijn klacht niet ) Toen ik voor de derde maal probeerde duidelijk te maken dat ik niet gediend ben met zo een minidreiging als ik van niets op de hoogte gebracht ben kreeg ik als antwoord ja ik kan dat niet controleren of u wel of niet melding gehad hebt . vertaling u liegt mevrouw?
Waarom moet ik boeten voor fouten die niet bij mij maar bij de facturatie gemaakt zijn . Betreft de eerste fout ivm tweemaandelijks terwijl het maandelijks moest zijn ( en was) hoor ik niks meer geen uitleg , excuses niets wel een leuke nieuwe brief met dreiging van als u niet betaalt . Sorry weer niet mijn fout ik heb niets meer gehoord ivm die bevroren factuur ( weer facturatiedienst probleem?) maar ik moet wel sito presto betalen of anders krijg ik nog extra kosten van 50€ erbovenop omdat ze mijn lijn weer in dienst moeten zetten??????
Ik begrijp dit eerlijk gezegd niet meer .......
Bladzijde 1 / 1
Volgens mij loopt dit dubbel met een ander bericht van jou hierover....
ja sorry was onder verkeerde geplooid weet niet hoe ik het kan wegdoen :)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.