Beantwoord

Series opnemen op VTM Kzoom

  • 21 January 2016
  • 9 reacties
  • 309 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3
Ik kan op VTM Kzoom geen series opnemen. Is dat normaal ? Ik kan wel programma per programma opnemen, maar ik krijg nooit de keuze "serie opnemen".
icon

Beste antwoord door Techno Turlinckx 21 January 2016, 20:38

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Het is mogelijk dat de zender dit niet toelaat of de EPG (tv gids) foutief werd ingevuld door de zender.
Reputatie 7
Badge +3
Dan zal het wel aan de zender liggen. 😠 Misschien om te beletten dat kinderen teveel TV kijken en ouders daarop zouden reclameren ? :8
Reputatie 3
Badge +1
Haha. Ik denk niet dat dat de reden is.
Reputatie 6
Badge +2
Niet alleen op VTMKzoom zijn serie opnames niet mogelijk, ook bij tal van andere kinderzenders zijn serie opnames niet mogelijk zoals Nickelodeon, Cartoon Network, Disney Channel, alleen op Ketnet zijn serie opnames mogelijk.
Elma, ik denk niet het de zenders zijn die serie opnames onmogelijk maken want bij Telenet zijn serie opnames van die opgesomde zenders wel mogelijk dus ligt het aan Proximus.
staat dit niet aangeduid in de zenderlijst op de Proximus site, zoiets zou je in feite toch gemakkelijk op de site moeten terug kunnen vinden
Reputatie 3
Badge +1
staat dit niet aangeduid in de zenderlijst op de Proximus site, zoiets zou je in feite toch gemakkelijk op de site moeten terug kunnen vinden

Dit is inderdaad terug te vinden op de zenderlijst.
Reputatie 7
Badge +6
Tiens, hoe staat dat dan aangeduid in die zenderlijst? Is daar een speciaal symbooltje voor of zo?
Reputatie 3
Badge +1
Jazeker. Ik zal het even opzoeken voor je
Reputatie 3
Badge +1
http://support.en.proximus.be/euf/assets/pdf/tv-channels-flanders.pdf

Degene met het rode bolletje gaat niet. Normaal kan je op de meeste zenders nPVR opnemen. Of dit in serie is of enkel, kan je niet raadplegen helaas

Reageer