Het lukt niet om een serie op te nemen. Telkens ik alles instel en dan wil kijken naar een programma, dan heb ik enkel de keuze verwijderen of serie verwijderen.
Kijken lukt niet, hoe los ik dit op?
Ik heb ook een film opgenomen (instellingen veranderd naar "indien schijf vol" dus geen 30dagen) en nu ik kijk bij PVR zie ik toch de 30dagen staan bij deze film.
groeten
Bladzijde 1 / 1
Zoals je allicht weet, gaan series altijd naar de harde schijf (PVR); systeem kiest slechts voor nPVR (netwerkopnames) als je lijn geen goed resultaat voor opname op schijf kan garanderen. Aparte geplande opnames gaan dan automatisch op het netwerk komen, maar dat kan je al zien bij het inplannen, want daar komt in de planninglijst al de vermelding 30d beschikbaar. Ingeval van series kan da dus niet, maar zou je dat in de planninglijst op voorhand moeten kunnen zien. Daar staan de serieopnames onder een titel gegroepeerd, en als je gaat opstaan met de cursor en op OK drukt, krijg je het lijstje van de geplande afleveringen van deze serie (bij dagelijkse series zie je een lijstje, bij wekelijkse maximaal 2 afleveringen).Dat detaillijstje is belangrijk, want daar kan je zien of er een probleem is met een van die afleveringen. Meestal staat er dan een driehoekje in het cirkeltje, wat wil zeggen dat de opname wegens een conflict of een technische probleem zal mislukken. Ik weet niet welk lijnprofiel je hebt. Kan je HD kijken en opnemen ? Je kan dat nakijken op deze pagina:
http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/productCategory.jsp?dcrName=webcheck_tv
http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/productCategory.jsp?dcrName=webcheck_tv
Ter info er is een vernieuwde versie van de webcheck https:///posts/5915e45919#webchecktv" target="_blank "Nieuwe versie"
okay ricy, dank voor de melding, ik had niet gezien dat je daar ook BGTV kon selecteren, maar uiteindelijk krijg je hetzelfde resultaat als bij de oude test als je dat doet. dus moet je met de mogelijkheden spelen om echt het verschil te zien ts 20 & 30mbit
mvg
mvg
Ja plus nog een optie "Product" dat er bijgekomen is:
Inderdaad bedankt Ricy, is ook nieuw voor mij.
Beste Secr,
Heeft u deze storing enkel bij serieopnames?
Over welke serieopnames gaat het hier?
Mogelijk zal ik een aantal acties moeten uitvoeren op uw lijn, is het mogelijk mij in een privébericht uw abonnementsnummer door te sturen?
Mvg,
Eva van Belgacom
Heeft u deze storing enkel bij serieopnames?
Over welke serieopnames gaat het hier?
Mogelijk zal ik een aantal acties moeten uitvoeren op uw lijn, is het mogelijk mij in een privébericht uw abonnementsnummer door te sturen?
Mvg,
Eva van Belgacom
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.