Series opnemen


Sinds december lukt het niet om "thuis" op te nemen.Zowel niet afzonderlijk als in serieopname.Soms staan er dan wel enkele opgenomen afleveringen op, maar je kan er niet op rekenen.Ook "chaussee d'amour " geprogrammeerd, maar enkel aflevering 1, 3 en 11 waren opgenomen.Daarom alles maar terug afgeveegd. Heb al meerdere keren de decoder afgezet.Kan deze laatste reeks van bij jullie teruggeplaatst worden?
Alvast bedankt
Fons

22 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dag Fons,

Kan je mij via pirvé bericht je lijnnr bezorgen? Dan kijk ik het even voor je na.
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg,

OdB
Hallo,

mijn nr is 014/515466, en sinds 01/01/17 oud medewerker van proximus. ik was coach van de lassers repair in Herentals.

Mvg,
Fons
Reputatie 6
Badge +3
Ah dat is leuk om te horen 🙂. Dan kan je nu genieten van je pensioen. Normaal zou het nu moeten lukken.
Hallo,

Alle afleveringen van thuis zijn nu beschikbaar.Hartelijk dank hiervoor.Kan u dit ook voor "chaussee d'amour " in orde krijgen?

Alvast bedankt
Fons
Reputatie 5
Badge +4
Dag Fodesco,

Ik heb voor "Chaussée d'amour" ook een aanpassing uitgevoerd. Ze zouden nu beschikbaar moeten zijn.

Met vriendelijke groeten,

Andy
Hallo,
"Chausseé d'amour" heb in ondertussen kunnen bekijken. Maar ik was ook de reeks "homeland" van NPO3 aan het volgen, alsook "bordertown" en "jordskott" . Maar al deze series zijn plots verdwenen. Is het ook mogelijk om deze terug te plaatsen? Ik vermoed dat er toch een serieuze bug in de laatste software zit? Is er al een oplossing in zicht? Een zestal maanden geleden had ik al deze problemen niet.
Mvg,
Fons
Ik heb ook dit probleem vaak!!! Bv bij Wittekerke, dit neemt al een hele week niet meer op terwijl er niks in conflicten staat en bij geplande opnames staat het er wel tss!!
Reputatie 6
Badge +3
Goedemorgen

Het lukt niet om Homeland and Bordertown terug te plaatsen omdat deze niet meer beschikbaar is op onze server. Alvast onze excuses voor het ongemak.

Mvg,

OdB
Reputatie 6
Badge +3
Dag Leen,

Kan je ons via privé bericht je lijnnr of klantennr bezorgen dan kijk ik het even voor je na.
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg,

OdB
Hallo,
Ook hier lukt het niet om "thuis" op te nemen... we zitten sinds februari bij proximus maar nog niet anders dan problemen gehad. Ik hoop dat dit in de toekomst nog veranderd... mvg
Beste, het lukt mij niet meer om Amigo's en DCI Banks op te nemen. De programma's staan telkens bij mijn geprogrammeerde opnamens maar er wordt niets opgenomen. Wat is hier aan de hand ?
Reputatie 7
Badge +6
Hey Peter80, kan je me wat meer informatie geven zodat we je hiermee kunnen verder helpen? Krijg je een foutmelding? Ik zie inderdaad geen opnameplanning staan voor Thuis. Probeer even het volgende en probeer de opname opnieuw te plannen:

- Decoder zonder stroom zetten (stroomkabel uittrekken of dmv stroomschakelaar)
- Modem herstarten (stroomkabel 5 sec uit trekken of dmv stroomschakelaar)
- Wacht to de modem volledig is herstart (3-4 min)
- Decoder terug aansluiten en opstarten
Reker er maar niet op dat dit zal veranderen.

Wij hebben de voorbije maanden niets dan problemen gehad met Serie opnames. Soms opgelost of teruggezet door Proximus, soms niet. Soms lukt herprogrammeren, soms niet.

Ik ben het echt ook beu om telkens alle apparatuur te herstarten om continuïteit te kunnen garanderen...
Reputatie 7
Badge +6
Hey Petra, ik zie inderdaad voor beide series een serie-opname staan. Voor Amigo's zie ik alle opnames beschikbaar staan, deze zou je dus moeten kunnen bekijken. Dit ziet er dus ok uit. Probeer even een herstart van de decoder, als je de opname toch niet ziet staan in de lijst. Voor DCI Banks is de laatste opname die ik zie staan 24/02. Klopt dit? Ik heb voor alle zekerheid de planning verwijderd en opnieuw ingepland alsook alle opnames hersteld

Tip! Probeer zo weinig mogelijk je huidige planning te wijzigen. Gebruik de optie 'heel de serie verwijderen' bij je planning niet. Probeer je opnames individueel te verwijderen of zelfs te laten staan. Alle netwerkopnames worden na 60 dagen automatisch verwijderd. Van opslagcapaciteit moet je niet meteen wakker liggen. Mijn excuses voor de hinder. Onze TV Ingenieurs werken aan een oplossing welke spoedig zal volgen.
ok bedankt voor de feedback. DCI Banks hadden wij voor vorige vrijdag ook geprogrammeerd, evenals Amigo's gisteren. Beide waren niet opgenomen. Zal de tips opvolgen en eens herstarten.
bedankt voor de hulp. Gisterenavond genoten van DCI Banks !:D
Reputatie 6
Badge +3
Graag gedaan.
Als dit de manier van werken is bij proximus heb ik al dik spijt van de overschakeling. Er staan opnames gepland en ineens neemt hij niet meer op. De opnames van thuis staan ingesteld maar hij neemt nog steeds niet op. Ik kan de opname ook niet annuleren en opnieuw instellen. Echt amateuristisch allemaal! Mijn dochter heeft wanagogo op haar ipad, werkt langs geen kanten! Doet er heel lang over om alles te laden en te dowloaden en ineens valt alles uit en kan ze niet meer opnieuw opstarten. Als hier niks aan gedaan word zullen we niet lang klant blijven!
Reputatie 5
Badge +4
Dag Peter, Ik heb dit even voor je nagekeken en heb een wijziging uitgevoerd voor Thuis. Alles opnieuw ingesteld. Dit zou zichtbaar moeten zijn op je decoder. De wanagogo app reeds verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Kan je mij zeggen welk toestel ze gebruikt en welke OS eventueel?

Dit zijn de systeemvereisten :

Apple devices

  • Iphone 4 of recenter
  • Ipad 2 of recenter
  • iPod Touch (5de generatie of recenter)
  • iOS versie: iOS 6 of recenter

Android devices

  • Android OS:Android 4.0 of recenter+
  • CPU: Dual-core IGHz Processor of sneller

Windows Phone Store

  • De app is niet beschikbaar

Stuur me ook even het emailadres door waar de wanagogo app aan gelinkt staat.

Mvg,

AndyM
Dag Andy,

Thuis staat idd ingesteld nu waarvoor dank. Mijn dochter heeft een Ipad2, versie IOS9. De app gaat heel traag om dan uiteindelijk zomaar af te sluiten. Ik heb hem al meerdere malen verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar tevergeefs. De app is gelinkt aan peterdegroote24@gmail.com.

Mvg
Reputatie 5
Badge +4
Peter80,

Ik heb jouw probleem doorgestuurd naar de support van Wanagogo.

Het is nu even afwachten wat hun feedback zal zijn.

Mvg,
Andy
Reputatie 7
Badge +4
Peter,

Is het probleem met da Wanagogo app ondertussen reeds opglost?

Laat ons gerust de status hiervan weten.

Reageer