Beantwoord

Serieopname 10/alle afleveringen

  • 23 May 2016
  • 9 reacties
  • 308 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1
Hallo

Telkens als ik op naar serieopnameopties ga, dan staat er dat er slechts 10 afleveringen bewaard blijven; Als ik die 10 vervang door ''alle'', op oké duw en dan opnieuw naar serieopnameopties ga, dan staat er gewoon opnieuw 10.

Moet ik er nu vanuit gaan dat het onmogelijk is geworden om meer dan 10 afleveringen te bewaren?
icon

Beste antwoord door ThomasP 26 May 2016, 20:28

Bekijk origineel

9 reacties

Probeer eens door je decoder 5 seconden zonder spanning te zetten (netstekker uitrekken of via schakelaar achteraan) of je na het heropstarten wel meer dan 10 kunt opnemen.
Reputatie 7
Badge +1
welke decoder, welke interface....Bij de laatste versie voor de V4 kan je de standaardopties aanpasse, maar je moet die dan wél aaan de linkerkant" bevestigen". Dat moeet trouwens ook in de ProximusTV-app.
Reputatie 3
Badge +1
Probeer eens door je decoder 5 seconden zonder spanning te zetten (netstekker uitrekken of via schakelaar achteraan) of je na het heropstarten wel meer dan 10 kunt opnemen.
Ik heb het geprobeerd en nu is de optie ''serieopnameopties'' helemaal verdwenen, zowel bij mijn opnames als bij de geplande opnames.

Ik heb een V5. Vroeger had ik V3 en daar heb ik nooit een probleem mee gehad.
Dan zou ik toch nog een factory reset doen van de decoder
FactoryReset decoder
en als dit niet lukt de technische helpdesk opbellen 0800 22 800 (7/7 tot 22u)
NB: ik heb ook geen problemen met de v5-c maar dat wil niet veel zeggen want dat wil nog zeker niet zeggen dat de anderen geen problemen hebben of met andere type decoders geen problemen hebben.
Reputatie 3
Badge +1
Dan zou ik toch nog een factory reset doen van de decoder
FactoryReset decoder
en als dit niet lukt de technische helpdesk opbellen 0800 22 800 (7/7 tot 22u)
NB: ik heb ook geen problemen met de v5-c maar dat wil niet veel zeggen want dat wil nog zeker niet zeggen dat de anderen geen problemen hebben of met andere type decoders geen problemen hebben.

Ik heb een factory reset gedaan en nu staat er weer het woordje opnameopties, maar ik kan er niet op klikken/duwen. Ik duw wel op oké, maar er gebeurt niets.
Via de tv-gids kan ik wel op opnameopties klikken/duwen, maar dan krijg ik weer hetzelfde probleem als voorheen: ik pas het aan, maar er staat daarna opnieuw ''10'' in plaats van ''alle''.

Ik ga het momenteel zo laten. Er staan nu 5 afleveringen op. Binnenkort zal ik wel zien of er daadwerkelijk oudere afleveringen verwijderd worden.
Ik heb nu geen tijd om alle afleveringen te kijken, laat staan om naar de klantendienst van Proximus te bellen.

Toch bedankt voor het helpen 🙂
Reputatie 7
Badge +6
Koen, kan je dit eens proberen via een andere weg:
Menu -> instellingen (tandwielicoontje) -> mijn voorkeur -> opnames. Probeer dit hier even te wijzigen en vergeet niet 'bevestigen' te selecteren met 'Ok'.
Och inderdaad stom van mij ik had die optie ondertussen helemaal vergeten ik had die in het begin op mijn v5-c ook veranderd van default "10" naar "allen behouden"
Edit: nu heb je me wel helemaal in de war gebracht thomas, dat was toch juist zijn probleem dat hij die niet kom veranderen naar "allen bewaren" of wil je er koen op duiden dat hij mss vergeten te bevestigen heeft.
Reputatie 3
Badge +1
Koen, kan je dit eens proberen via een andere weg:
Menu -> instellingen (tandwielicoontje) -> mijn voorkeur -> opnames. Probeer dit hier even te wijzigen en vergeet niet 'bevestigen' te selecteren met 'Ok'.

Het werkt! Heel erg bedankt :)
Och inderdaad stom van mij ik had die optie ondertussen helemaal vergeten ik had die in het begin op mijn v5-c ook veranderd van default "10" naar "allen behouden"
Edit: nu heb je me wel helemaal in de war gebracht thomas, dat was toch juist zijn probleem dat hij die niet kom veranderen naar "allen bewaren" of wil je er koen op duiden dat hij mss vergeten te bevestigen heeft.

Ik bevestig wel degelijk alles wat ik doe, maar ik deed het altijd via ''opnameopties'' (wat op één of andere manier niet meer werkt) in plaats van bij ''mijn voorkeur''.
Ok bedankt voor de verduidelijking Koen,
Einde goed alles goed 😉

Reageer