Vraag

Serie opnames annuleren

  • 14 November 2017
  • 4 reacties
  • 251 Bekeken

Hallo
Zoals de titel al zegt: Ik kan geen serie opnames annuleren. Het zijn er heel wat die ik eigenlijk echt niet meer volg, maanden geleden mss wel en dan deed ik wel serieopname, maar ondertussen blijft het constant opnemen. Al de herhalingen constant opnieuw.. Voorbeeld: eind vorig jaar hielden ze in Blokken een tweetal weken zo van die BV-afleveringen voor De Warmste Week van Stubru. Dat vond ik wel leuk, dus ik koos even voor serieopname. Maar nadien (ik kijk anders nooit naar Blokken) kreeg ik dat niet meer afgezet. En nu moet ik dus elke dag opnieuw iedere aflevering apart annuleren- want de knop 'serie opname annuleren' doet niets. Mijn vriend heeft een tijdje 'The Daily Show' gezien op Comedy Central. Ja, eigen aan CC is hun herhalingen van herhalingen van herhalingen. Elke dag heb ik 30 afleveringen van The Daily Show op mijn digibox, die ik dagelijks gewoon wis, want ik kan de opnames niet annuleren.
Box heropstarten al geprobeerd. Helemeel stekker uittrekken ook. Allemaal apart annuleren ook. Niets helpt.
Kan daar iets door jullie aan gedaan worden?

O, en bestaat er geen optie om enkel de nieuwste aflevering op te nemen bij serieopnames? Dus niet de herhalingen? Van 'De Slimste Mens' bvb neemt hij ook altijd de herhaling rond 17u op. Dat is niet nodig.. Kan je dat instellen?

Alvast bedankt voor uw antwoord.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Nele, kan je mij via een privébericht je klantnummer of het nummer van jullie vaste lijn eens doorsturen? Dan laat ik het na kijken.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
Reputatie 6
Badge +1
Als er in je planning meer dan één geplande opname staat van je serie dan kan het wel, is het er echter maar één dan kan het niet. Heb dit pas geleden ontdekt.
Ik dacht nochtans dat als je een serie als serie opneemt dat zelf al staat er maar ene dat je het dan wel kan maar als je van een serie er maar ene opneemt (dus niet als serie) dan lukt het niet, 'k zou het bij gelegenheid nog eens moeten uittesten.
Maar zoals je weet kan het ook zelf zo zijn dat het in geen geval lukt zelf of staat er maar ene of verschillende van de serie dan moet er toch ingegrepen worden door proximus, gelijk wat je ook probeert herstart, reset daarna lukt het toch nog niet.

Reageer