Serie opname bij Vitaya Storm der Liebe werkt niet.

  • 21 October 2015
  • 8 reacties
  • 154 Bekeken

Badge
  • Practitioner
  • 155 reacties
Goedenavond,


Wij nemen de serie storm der liebe op als serie. Maar nu merk ik dat het niet gaat.


En sinds kort ook . Opname aan het bekijken. Een opname start kan ik niet verder kijken.


Wat kan ik doen ?


Vannacht zet ik de decoder uit.


Groet, Frwi

8 reacties


En sinds kort ook . Opname aan het bekijken. Een opname start kan ik niet verder kijken



Ik denk dat dit iets met de nieuwe interface iets te maken heeft omdat er dit nog gemeld hebben.




Maar je zou toch kunnen proberen van factory reset te doen of het al dan niet helpt => FactoryResetDec


Ter info: Als je een twitter account hebt ga je vlugger antwoord krijgen daar -> https://twitter.com/proximus/with_replies" target="_blank
Badge
Dank je Elsa,
Reputatie 2
Badge
Geachte,


Dit probleem bestaat al jaren! Regelmatig gebeurd het dat we een opgenomen programma willen bekijken. Je klikt het aan, het start op maar springt onmiddellijk terug af. De enige oplossing is decoder afzetten met knop vanachter en een reset doen! Dan kunnen we zien wat opgenomen is. Opgelet! het zijn alleen programma's die bij jullie zijn opgenomen, op jullie servers! De andere die opgenomen zijn op de decoder werken prima! Ik dacht, ik wacht tot die grote update van oktober en dan zal ik reageren. En ondervind nog altijd dat probleem. Denk toch niet dat het de bedoeling is dat je telkens de decoder moet resetten. Zo zal hij sneller stuk gaan!
Het probleem ligt hem niet alleen bij de decoder software alleen, maar enfin hoe dan ook inderdaad ze zouden dit toch moeten kunnen oplossen gelijk waar het probleem zit .


Vorlopig kan ik je een verkorte methode als tip meegeven, door de netwerkkabel even uit te trekken op je decoder die verbonden is met de bbox direct of via draadloze opstelling, zo moet je minder lang wachten tot de decoder heropstart, probeer dit eens, tot de definitieve oplossing komt ;-)
Reputatie 2
Badge
Bedankt voor de tip, ik heb dit ook bij e service gemeld. Dus wacht ik op een echte oplossing! Begrijp niet goed dat het al jaren aansleept...


verdrietig
Daar zullen het nog vele anderen met je eens zijn :-))


Blijkbaar is een niet zo simpel op te lossen probleem ! maar daarvoor ken ik ook niet alle details om er deftig te kunnen over oordelen, alleen maar aankaarten !
Badge
Hoop dat het normaal weer gaat werken. Vanmorgen alles opgestart en of het werkt.


Wel een opname staat 10 keer klaar voor opgenomen te worden. Vanmorgen gebeld en trok de verkeerde stekker eruit. Dan denk je ze bellen wel even terug. Dus niet.
En...worden ze nu opgenomen?


Is dit op je v5 decoder met nieuwe interface of op je v4 dat je dit voor hebt.

Reageer