Schande voor Proximus !

  • 14 December 2017
  • 2 reacties
  • 167 Bekeken

reeds meer dan 2 weken geen tv en internet ! reeds 100den telefoon en 1000 minuten wachten , na 30 minuten wordt je automatisch afgesloten, want steeds weer , ik ga jou doorverbinden met die , de anderen wilt ook het verhaal , ik ga je doorverbinden met die, zo en zo en zo gaat het maar verder , en beloven dat die doen !!!!! vandaag een nieuwe modem en decoder ontvangen !!!! in installeer die , en hop na een uur ben ik blij dat ik internet alhoewel die niet actief in mijn MYproximus !!!! hahaha, maar tv? neen ! nog eens bellen, kga je door verbinden , gehele uitleg , namuziek muziek, 30 minuten oeps lijn verbroken ! terug gebeld , och wat een schattig stemmen aan de andere kant , neen dat kan niet dat je geen tv hebt , heeft zelfs kritiek op collega's en terecht !!!!! ik ga alles opvolgen dat je nog deze avond tv hebt en bel je terug , dit was tussen 16h en 17h , is nu 18h50 , arm meisje zit nu waarschijnlijk naar blokken te kijken !!!! en mijn tv ? is meer een sierstuk dan een gebruiksvoorwerp ! nog allemaal een leuk tv avond ! want de meesten die dit verhaal lezen zitten nu te lachen ! dit is sociaal zijn ! op Facebook zijn het engeltjes! maar in werkelijk is iederéén een beest ! daarom ga ik nooit op Facebook jegens die huichelarij !

2 reacties

19h25 , daarnet nog eens 20 minuten aan de telefoon ! 4 medewerkers !!!!!!!! ze zouden op 28 december komen !!!!!!!!! lezen jullie goed en verstaan jullie het ?????? 28 december ! wat een service ! dit zal 1 maand geduurd hebben! maar niet getreurd !!!!!! morgenochtend vroeg wordt een bezoekje gebracht aan #Telenet !!!!!!!
Reputatie 7
Badge +4
hi anita

Onze excuses voor de onaangename ervaring die je tot nu toe hebt gehad met onze diensten
Het is zeker niet de bedoeling dat je zo vaak moet bellen en zo lang moet wachten op een oplossing voor je problem

Als je me je lijnnr of klantennr kan doorgeven via privebericht kan ik wel voor je nakijken wat er aan de hand is en mogelijk is

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

mvg
jonathan

Reageer