Vraag

Scarlet

  • 28 December 2017
  • 4 reacties
  • 593 Bekeken

Ben overgestapt naar scarlet met vaste telefonie. Heb zes weken mogen wachten op aansluiting. Krijg nu van proximux een factuur voor een abonnement dat al zes weken niet meer loopt. Kent er iemand een goede operator. Bedankt om mij de gegevens door te sturen.

4 reacties

ter info wacht nu één uur en 16 minuten op de klantenservice om een creditnota te vragen. Mag ook niet vergeten van mijn domiciliëring te blokkeren; anders heb ik ook nog betaald ook
Lauter ter info:
voor wat scarlet zelf aangaat ga je hier geen ondersteuning krijgen van het proximus team.

Voor wat klacht omtrent je Prox factuur zou je ook als volgt kunnen overmaken:
surf naar > contacteer onze klantendienst .
> klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur"
> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"
Na welgeteld 2 uur en 4 minuten kreeg ik verbinding met de klantenservice. Misschien toch interessant om de bemanning (of ook nog bevrouwwing) van de klantenservice even onder de loepe te nemen. Je zou er de klanten vrolijker mee maken. Er werd mij meteen een creditnota beloofd die ik kortelings ga ontvangen. Toch erg bedankt om mij de oplossing via de mail aan te bieden. Alvast een fantastisch 2018 toegewenst met zo weinig mogelijk mistevreden klanten.
Toch nog even meegeven dat ze bij Scarlet wisten te zeggen dat de lange termijn van overschakeling te wijten is aan een achterstand bij Proximus. Zo wordt het natuurlijk een welles-nietesspelletje en wie gaat mij de ware toedracht verklaren? Spons ervoer en mocht het bij Scarlet echt niet lukken, komen we misschien ooit terug naar Proximus? 🙂

Reageer