Beantwoord

Samsung TV voorradig?

  • 29 December 2016
  • 33 reacties
  • 986 Bekeken

Gisteren kreeg ik een folder in de bus voor trouwe proximus klanten
Deze belooft een Samsung tv voor 49€ extra bij een toevoeging van een gsm abonnement aan je pack.
Bij nazicht op de site en op het forum hier blijkt deze niet meer voorradig ...
Kan iemand me zeggen of deze nog opnieuw voorradig komt of niet en indien ja wanneer ?
icon

Beste antwoord door KoenN 30 December 2016, 13:21

Bekijk origineel

33 reacties

Reputatie 7
Badge +1
En dat voor een TV van € 49. Veel succes nog.
Heb alles afgezegd blijf bij telenet
Reputatie 7
Badge +1
Hallo PX worden jullie nog niet wakker. Of maakt 1 of 2 die afzeggen jullie niks uit.
Afgelopen donderdag kreeg ik plots een SMS dat de TV de volgende dag tussen 18u30 en 21u30 thuis geleverd zou worden en dat is effectief zo gebeurd. Dus voor mij is dat een gelukkige afloop. Hopelijk komt het voor iedereen in orde.
Afgelopen donderdag kreeg ik plots een SMS dat de TV de volgende dag tussen 18u30 en 21u30 thuis geleverd zou worden en dat is effectief zo gebeurd. Dus voor mij is dat een gelukkige afloop. Hopelijk komt het voor iedereen in orde.

en heb je effectief de tv ontvangen de volgende dag? mijn levering staat 10/1 gepland dus moet ik morgen een sms krijgen
@ christineb TV Effectief ontvangen. Ik kreeg de dag zelf nog 2 SMS'en waarvan de laatste zelfs het exacte uur meedeelde (19u50). Stipt afgeleverd en de TV werkt perfect. Kan zijn dat je de SMS pas de 10e krijgt (ik kreeg die de dag ervoor om de nieuwe afspraak te bevestigen)
@ christineb TV Effectief ontvangen. Ik kreeg de dag zelf nog 2 SMS'en waarvan de laatste zelfs het exacte uur meedeelde (19u50). Stipt afgeleverd en de TV werkt perfect. Kan zijn dat je de SMS pas de 10e krijgt (ik kreeg die de dag ervoor om de nieuwe afspraak te bevestigen)

ok bedankt
Net telefoon gekregen van Proximus.
De TV wordt geleverd op 3 februari.🆒

Reageer