Skip to main content
Beantwoord

Samsung TV voorradig?

Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Toon eerste bericht

33 reacties

Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • 1892 reacties
  • 5 januari 2017
En dat voor een TV van € 49. Veel succes nog.

• Apprentice
  • 9 reacties
  • 6 januari 2017
Heb alles afgezegd blijf bij telenet

Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • 1892 reacties
  • 6 januari 2017
Hallo PX worden jullie nog niet wakker. Of maakt 1 of 2 die afzeggen jullie niks uit.

• Apprentice
  • 5 reacties
  • 8 januari 2017
Afgelopen donderdag kreeg ik plots een SMS dat de TV de volgende dag tussen 18u30 en 21u30 thuis geleverd zou worden en dat is effectief zo gebeurd. Dus voor mij is dat een gelukkige afloop. Hopelijk komt het voor iedereen in orde.

• Apprentice
  • 3 reacties
  • 8 januari 2017
Bhoda schreef:
Afgelopen donderdag kreeg ik plots een SMS dat de TV de volgende dag tussen 18u30 en 21u30 thuis geleverd zou worden en dat is effectief zo gebeurd. Dus voor mij is dat een gelukkige afloop. Hopelijk komt het voor iedereen in orde.

en heb je effectief de tv ontvangen de volgende dag? mijn levering staat 10/1 gepland dus moet ik morgen een sms krijgen

• Apprentice
  • 5 reacties
  • 8 januari 2017
@ christineb TV Effectief ontvangen. Ik kreeg de dag zelf nog 2 SMS'en waarvan de laatste zelfs het exacte uur meedeelde (19u50). Stipt afgeleverd en de TV werkt perfect. Kan zijn dat je de SMS pas de 10e krijgt (ik kreeg die de dag ervoor om de nieuwe afspraak te bevestigen)

• Apprentice
  • 3 reacties
  • 9 januari 2017
Bhoda schreef:
@ christineb TV Effectief ontvangen. Ik kreeg de dag zelf nog 2 SMS'en waarvan de laatste zelfs het exacte uur meedeelde (19u50). Stipt afgeleverd en de TV werkt perfect. Kan zijn dat je de SMS pas de 10e krijgt (ik kreeg die de dag ervoor om de nieuwe afspraak te bevestigen)

ok bedankt

• Rising star
  • 12 reacties
  • 10 januari 2017
Net telefoon gekregen van Proximus.
De TV wordt geleverd op 3 februari.🆒

Reageer