Dag Donnatella
Ik heb nagevraagd bij dynalogic
Daar zijn tot nu toe nog geen Samsung Tv"s binnengekomen
Mag ik daar dan echt op rekenen ivm met mijn verlof
Dank u
Bruno
De levering staat inderdaad gepland op vrijdag 03/02/2017. Het is zo dat Dynalogic pas de avond voor de levering de colli's meekrijgt van het Proximus dispatchcenter. Dus deze colli wordt 02/02/2017 's avond opgehaald door Dynalogic om op 03/02/2017 te leveren.
Ook bij mij zou de TV vandaag geleverd worden maar heb wel mail gekregen dat deze niet door kan gaan doordat Dynalogic deze nog niet heeft.
Net met de klantendienst gebeld en daar vertelden ze me doodleuk dat het ten vroegste voor april zal zijn.
Dit wil dus zeggen dat ik geen maand geduld moet hebben zoals in december gezegd maar minstens 4 maanden.
Dit vind ik echt niet meer kunnen.
Het erge vind ik nog dat ik op woensdag bericht krijg van Proximus dat de TV vandaag geleverd zal worden en dat ik van Dynalogic op donderdag rond 14u bericht krijg dat hij niet geleverd kan worden.
Lijkt er sterk op dat het voor Proximus een spel is en dat wij allen rustig en braaf ons pootje mogen opheffen in de hoop dat het allemaal goed komt :@:@:@
Ook bij mij zou de TV vandaag geleverd worden maar heb wel mail gekregen dat deze niet door kan gaan doordat Dynalogic deze nog niet heeft.
Net met de klantendienst gebeld en daar vertelden ze me doodleuk dat het ten vroegste voor april zal zijn.
Dit wil dus zeggen dat ik geen maand geduld moet hebben zoals in december gezegd maar minstens 4 maanden.
Dit vind ik echt niet meer kunnen.
Het erge vind ik nog dat ik op woensdag bericht krijg van Proximus dat de TV vandaag geleverd zal worden en dat ik van Dynalogic op donderdag rond 14u bericht krijg dat hij niet geleverd kan worden.
Lijkt er sterk op dat het voor Proximus een spel is en dat wij allen rustig en braaf ons pootje mogen opheffen in de hoop dat het allemaal goed komt :@:@:@
Net hetzelfde hier. Ik hang nu nog aan de lijn met de klantendienst. Ingeschreven halfweg december op Tuttimus met Samsung LED-TV 4K (welk type wisten ze destijds zelf niet...) . Half januari contact gehad met klantendienst waarin ze vertelden dat ik deze tegen eind januari zeker zou ontvangen. Dus braafjes gewacht tot vandaag, waarin de klantendienst me nu leuk kwam vertellen dat er helemaal geen TV was opgenomen in het contract????
Niet echt leuk... Maar goed, ze hebben een pleister op de wonde gelegd, maar niet de oorzaak uitgezocht.
Gelieve mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)te bezorgen.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kijk ik het even na voor u.
Normaal zou de TV bij mij vandaag geleverd worden, maar ik heb nog geen mail, noch sms ontvangen.
Is dit normaal?
Mvg,
Ives
@KoenN,
Bedankt voor je antwoord en update.
Contacteert men me nog om een afspraak te maken op 07/02/16, want ik kan die dag onmogelijk verlof nemen.
Dus indien mogelijk graag levering na 17u.
Mvg,
Ives
Gelieve mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)te bezorgen.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kijk ik het even na voor u.
Met vriendelijke groeten,
Joël
Ik heb ondertussen bericht gekregen dat de TV onderweg is.
Toch bedankt voor je reactie.
Ik ben klant geworden bij jullie begin januari.
Sedert dien enkel en alleen problemen bij de activatie van mijn Tuttimus pakket.
Mobiel netwerk van gsm dat in maart nog steeds niet werkte, en excess verbruik die werd aangerekend zonder dat ik mobiel internet had.
Vele telefoontjes, mails, bezoeken, maar geen hulp of oplossing gekregen.
Hierop heb ik opgezegd op 07/maart, maar deze opzegging werd nog steeds niet uitgevoerd.
Indien mensen nog "wachten" op een 4K Smart TV Samsung, dan mogen jullie gerust dit toestel opnieuw ophalen en bij die mensen bezorgen, dit is tenslotte niet gebruikt geweest, in ruil betaal ik dan ook geen restwaarde voor dit toestel.
In het ander geval heb ik geen aflossingstabel ontvangen voor dit toestel.
Ik probeer het nu eens via dit kanaal, aangezien ik toch telkens aan het lijntje gehouden wordt aan de telefoon, na 45 minuten in de wacht gezet te worden duw ik toch meestal af:
- graag asap alles afsluiten (aanvraag op 07/maart) terwijl er nog steeds oncorrecte facturen worden gedomicilieerd.
- geen restwaarde betalen voor het toestel
Hopend op een snelle (of toch niet snelle) oplossing, zonder derden te hoeven inschakelen.
Indien je je klantnummer doorgeeft in een privébericht
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
kunnen wij het nodige voor jou doen. De restwaarde van het contract zal echter wel aangerekend worden en kan niet geannulleerd worden, je blijft echter natuurlijk in bezit van het toestel. Ook ontvangen we graag een bevestiging van je eerder aangevraagde opzegging.
Ook wij zijn einde vorg jaar overgestapt naar Tutimus, maar wij hebben nog steeds geen bericht gekregen m.b.t. de levering van de Samsung TV. Waneer vindt de levering plaats?
Het enige wat ik kan terugvinden is een aanvraag voor de tv op 31/12 die geweigerd werd op 04/01 aangezien je niet bereikbaar was op het nummer 0xx xxx 140. Je familus werd dus geactiveerd zonder contract van 2 jaar en zonder TV.
In december (31 december) is mij telefonisch een tv beloofd (zie reactie hierboven en via Proximus Team). Ik schreef in voor een overschakeling naar Tutimus en men heeft mij zeer enthousiast terug gecontacteerd ... Vier dagen (4 januari) later kwam ik hier plots niet meer voor in aanmerking (voor de tv dus, uiteraard wel voor de overschakeling). Ik heb slechts proximus tv, een vaste lijn, twee gsm-abonnementen en internet maxi.
Blijkbaar kwam men na vier dagen tot de vaststelling dat ik een extra dienst moest 'kopen' om hiervoor in aanmerking te kopen. Dit kreeg ik na vier maanden vandaag (na de reactie van LorentzV, waarvoor dank) telefonisch te horen via een medewerker van de helpdesk, hij vond mij - oordelend naar zijn toon - maar een zeurpiet. Ter zijde: wat kan ik potverdorie nog meer kopen?
Men heeft mij op 4 januari (ik was toen op reis) slechts één keer op mijn vast nummer proberen te bereiken om dit aan te kaarten. Toen dit niet lukte, is er zonder overleg overgegaan naar een formule zonder contract van twee jaar en dus zonder tv. Hier ben ik niet van gediend. Ik zou graag willen dat dit op een of andere manier rechtgezet wordt.
Graag een concrete oplossing en geen doorverwijzing naar een ombudsdienst.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.