Beantwoord

Samsung S5

  • 23 September 2016
  • 2 reacties
  • 641 Bekeken

Beste,

Ik heb de laatste maand op drie verschillende momenten de klantendienst van proximus gebeld met een vraag. Telkens als ik de verschillende gegevens in had gegeven begint het wachtmuziekje met de gebruikelijk meldingen. Als ik dan na ongeveer 20 minuten wachten wordt doorverbonden, springt mijn gsm Samsung Galaxy S5 op beginscherm zonder dat er iemand aan de lijn komt(zeer frustrerend). Ik heb dan de drie keren de IPhone van mijn dochter genomen en dan lukt het wel. De laatste keer vroeg ik op de klantendienst of ze raad wisten (terug gebeld met de IPhone) maar ze wisten het ook niet.
Kan dat een instelling van mijn gsm Samsung S5 zijn?

Vriendelijke groeten,
Bart
icon

Beste antwoord door Anita 15 December 2016, 19:33

Bekijk origineel

2 reacties

dit is om de batterij te sparen , duw op startknop staat terug aan , ofwel naar je instellingen , klik op display en kies het aantal minuten dat je wilt , 🆒
zie hier de handleiding van je toestel http://downloadcenter.samsung.com/content/UM/201604/20160404140859884/SM-G900F_UM_Open_Marshmallow_Dut_Rev.1.0_160329.pdf

Reageer