Samsung Galaxy tablet in combinatie met abonnement


Beste Eva (en collega's),

net in De Standaard gelezen dat jullie vanaf 01/06 "gratis" Samsung Galaxy tablets gaan aanbieden in combinatie met een internetabonnement. Gaan enkel nieuwe klanten hiervan kunnen profiteren, of komt er ook een soort goodwill-actie (upgrade optie of iets dergelijks?) voor reeds bestaande klanten?

19 reacties

Als je even een kijkje neemt op de Belgacom webpagina dan kun je aflezen dat dit ook mogenlijk is voor bestaande klanten.

Deze tablet in een pack?
Kies een pack met internet en betaal 7,07/maand meer voor de huur van een Samsung Galaxy Tab-tablet, met Mobile Internet Start.

Voorbeeld: een Pack Telephony + Internet + TV (€ 51,92/maand) + een gehuurde Samsung Galaxy
Tab-tablet met Mobile Internet Start (€ 7,07/maand) = € 59,99/maand (huur tablet inbegrepen).


Bent u al Belgacom Internet-klant?
Deze aanbieding is ook geldig voor alle Belgacom Internet Comfort-, Favorite- of Intense-klanten, met of zonder pack.
Badge
Ik had echt gehoopt dat ze ook iOS ( iPad) zouden gaan ondersteunen........HuilenHuilenHuilen
Ja, maar er staat niet bij hoe je dan je bestaand abonnement kan uitbreiden, en ik vind het alleszins niet :-(
bel eens met klantendienst (0800 22 800), hopelijk zijn ze reeds op de hoogte van dit aanbod en kunnen ze uw inschrijving opnemen

opgelet 1: 't is voor de eerste 10,000 inschrijvers
opgelet 2 : evt lopende promo's zullen vervallen als je daar op inschrijft

mvg
Reputatie 3
Badge +2
Heb ook al gekeken op de site en je kan inderdaad niks aan je abonnement toevoegen of "bestellen". Zal waarschijnlijk voorlopig via belgacomshop moeten gaan denk ik. Misschien dat Eva wat meer info kan geven ?
@eddy9800;

Voor mij is deze informatie toch duidelijk zicht baar; het uitbreiden van uw pack kost u 7,07€/maand meer voor de huur van een Samsung Galaxy Tab-tablet, met Mobile Internet Start. En indien je zou gaan voor de Samsung Galaxy Tab 10.1v dan betaal je 17.07€/maand meer. In beide gevallen word uw contract verlengt met 24 maanden (algemene voorwaarde).

Alee, dit is toch de informatie die ik kan aflezen op de webpagina van Belgacom. Nu ja, het online bestellen zie ik er momenteel nog niet stan, dus vermoed dat we even langs een Belgacom schop moetten langs gaan. (of 0800/22800)
Jah...en als je een internet abonnement hebt dat door het werk wordt betaald, kan je blijkbaar fluiten naar dit extraatje, volgens de dame op de helpdesk (via 080022800). Wat blijkbaar wél kan is dat je TV betaalt, telefoon hebt en ook mobiel internet via Belgacom, maar dit toestel in combinatie met mobiel internet kan dan weer niet? Ik hoop dat ze niet goed geïnformeerd waren daar op de helpdesk en dat dit een vergissing is. Ik voel me zwaar benadeeld.
Reputatie 2
Badge +1
Vandaag in 2 BGC centers geweest, maar in geen van beiden was de 10" beschikbaar. Inschrijven kon wel al, maar het kon nog niet geactiveerd worden...
Bestellen kan trouwens enkel in de fysieke verkooppunten van Belgacom door de titularis van de lijn!

@Wizzkid: is normaal bij split-billing! Je geniet namelijk reeds van andere voordelen! Gratis is namelijk nooit gratis 😉 (en in dit geval betaal je ook nog eens 'lease')
dank voor de info axs

mvg
Ik heb nog een vraag.

Ik las ook het artikel op Userbase.

( http://userbase.be/nieuws/telecom/658-belgacom-biedt-tablets-en-app-aan-bij-abonnement )

Deze zeggen, dat er ook in de Android Marketplace een applicaties is om TV te kijken via Belgacom TV.

Mijn vraag --> Kostprijs ? Is het zoals Belgacom TV on PC dat het 3,5 EUR/maand na de testperiode die tot 08/2011 loopt?

Vraag 2: Waar kun je dan TV kijken, bij je thuis wifi, of enkel via dat mobiel internet of overal ?
Reputatie 2
Badge +1
Voorlopig nog nergens... app zou nog niet beschikbaar zijn.
Bedoeling is dat het beschikbaar wordt via WiFi en 3G
Reputatie 3
Badge +2
In Gent was ook alleen maar de 7" beschikbaar maar was dan ook mijn keus. Was eigenlijk verwonderd dat ik die al meekreeg. Dacht dat het intekenen was op de promotie en dat de tab opgestuurd zou worden, vooral omdat het nog maar de 1ste dag was.

Er waren wel nog wat problemen om het data abonnement te activeren (systeem problemen). Om 20.30 uur kreeg ik een telefoontje van belgacom dat de activatie nu inorde was 🙂, van goede service gesproken !!!!
Badge
alle,

beschikbaarheid TAB 10 is voorzien voor donderdag a.s. Combineerbaar met bestaande packs. U moet wel over een betalend internet abonnement beschikken. En titularis dient zich persoonlijk met identiteitskaart naar een Belgacom-Center te begeven.

muisje
Beste allemaal,

Alle informatie is terug te vinden onder www.belgacom.be/tablet.

De tablets zelf zijn enkel beschikbaar via onze verkooppunten.

De openingsuren kunt u terugvinden via de volgende link:

http://www.belgacom.be/home/nl/jsp/static/pos.jsp?WT.ac=HomePage_Customerzone_Help_pos_NL_click


Met vriendelijke groeten,

Eva
Reputatie 7
Badge +1
Als ik die uitleg goed begrijp, betaal je voor de 7' 7,07€ per maand, zowel in combinatie met Mobile start, als met een Pack Telephony/internet/TV zonder Mobile start ? Als je dan voor minstens 24 maanden moet betalen is dat 169,68€ waar de marktprijs ca. 499€ is.....kan dat kloppen ?

Voor de 10,1v dan 17,07€ per maand x 24 = 409,68€ , marktprijs 599€.....

Daar klopt toch iets niet volgens mij....of zit ik op de verkeerde golflengte ? pls fill me in !
Reputatie 2
Badge +1
Na afloop van de 24 maanden kan je de tablet overkopen (prijs ontgaat me even, dacht voor de 10" een 150 euro?) ofwel terug inleveren.
Reputatie 7
Badge +1
Bedankt voor info. Voor de 10,1v is dat dan ca. 560 € totaal, dus nog een "fair deal".... maar na 24 maanden zal het al sterk verouderd zijn natuurlijk. Dan kan je allicht weer een nieuwmodel nemen....
ik heb een pack met telefoon , internet favorite , en tv

wat kost het me dan als ik zo een tablet wil ?
Reputatie 2
Badge +1
@Chirstiaan:



Je moet wel intekenen op een abonnement van 2 jaar en na die periode kan je de tablet overnemen voor 75 euro (7"-model) of 100 euro (10.1v). De aanbieding geldt voor de eerste 10.000 inschrijvingen.
Voor de bestkope formule betekent dit dus onderaan de streep dat je de Galaxy Tab voor een kleine 124 euro in huis kan halen in plaats van de reguliere prijs van 499,99 euro.



Tabel + info: Meon, userbase

Reageer