Samsung Galaxy Tab aanvragen bij een bestaand abonement

  • 15 June 2011
  • 9 reacties
  • 1862 Bekeken

hey wij hebben thuis een een abonement van belgacom (internet,tv,gratis mobiel surfen in het weekende) nu is de vraag kan ik die tab toevoegen aan mijn huidig abonement en kan ik er iemand anders laten omgaan aangezien ik geen tijd heb als de winkel open is

9 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Je dient zelf langs te gaan, aangezien men je identiteitskaart nodig heeft. Op zaterdag is de BGC winkel ook open trouwens...
ja ik weet dat de winkels zaterdag ook open zijn .

maar het probleem is dat is 6/7 werk dus ook op een zaterdag kan ik niet gaan.

kan ik mij schoonbroer er niet om sturen wanneer die mijn papieren van belgacom bij heeft ?
Mssn is best bellen naar de helpdesk eerst. Dat lijkt mij iets gemakkelijker om info te verkrijgen. nummer = 0800 22 800
Beste nesti,

Hiervoor moet u zelf naar de winkel gaan omdat er een contract getekend moet worden.

Op onderstaande link vindt u meer info ivm de pack met Samsung Galaxy Tab :

http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/productCategory.jsp?dcrName=tablet_internet

Met vriendelijke groeten,

Eva
Reputatie 7
Badge +1
Ik weet niet waar je woont, maar bv. in Winkelcentrum Wijnegem is die Belgacom winkel op en tot 20.00 uur. En er zijn er allicht nog wel andere ook die laat open zijn.
Badge
met copij identiteiskaart v/d titularis v/d lijn en volmacht gaat ook
m.a.w. voor €7,07- per maand extra heb je een Samsub Galaxy Tab + mobiel internet 250MB wanneer je met een pack werkt, anders komt er €10.00- bij per maand ... of zie ik het verkeerd?
oke, ik heb zo'n 10.1 gehuurd bij belgacom.

vraagje, vanaf wanneer is de planning dat we hierop ook tv kunnen kijken ?

dat staat mij het meeste aan. Verder geen probleem, zeer mooi en goed toestelletje !!

batterij gaat lang mee. ( om de 2 dagen opladen )

dank,
proficiat met uw aankoop

het is nog niet bekend wanneer tv overal zal uitgerold worden, ik zou zeggen hou www.tvoveral.be in de gaten

mvg

Reageer