Skip to main content
mijn ruckus doet nu al een tijdje raar!



hoe herinstalleer ik mijn ruckus, door op het knopje achteraan mijn ruckus te duwen????



Weet iemand hoe het moet?

nr 2 doe hetzelfde op het tweede apparaat (willen ze daar bij zeggen de ruckus verzender?)



en wij hebben 4 ruckussen =1 verzender en 3 ontvangers = 4 ruckussen!! en dit artikel gaat over 1verzender en 2 ontvangers = 3 ruckussen!!



dus ben ik niet veel met dit artikel!


Toch wek Jessica je hebt er wel iets aan .

Het eerste artikel 1 tot 9 gaat over 1 zender en 1ste ontvanger die je herinitialiseert . (1ste en 2de ruckus)

Het tweede artikel 1 tot 8 als nog een bijkomende 2de ontvanger hebt (dus de derde ruckus)



en dan zou je nog een derde artikel nodig hebben 1 tot 8 met nog een bijkomende 3de ontvanger (dus de vierde ruckus)

Dit artikel is juist hetzelfde als het tweede artikel waar je het woord derde door vierde vervangt.


maar ik heb 3 ontvangers


Ik was nog niet aan het einde van mijn latijn kijk terug naar mijn vorige post


eesrte artikel 1tot9 zender en ontvanger = 1ontvanger



tweede artikel 1 tot 8 bijkomende ontvanger = 2ontvanger



en mijn derde ontvanger dan???


kijk nog eens terug naar mijn eerste post van deze morgen dus 4de post hiervoor ik heb terug aangepast


a ok (waarom zetten ze dat er dan niet gewoon bij!) bedankt straks zullen we het eens proberen! en hoopelijk lukt het!


gij kunt zeker blinddelings typen want ik kon niet vlug genoeg antwoorden met mijn twee wijsvingers heb ik nogal moeten tokkelen om je te kunnen bijbenen Lachen


Ik heb hier nog een PDF file:(6MB, dus duurt even om in te laden)



dat is wel voor tot 2 decoders/TV's, maar kan ook voor de 3e dienen.


zo we hebben het gedaan en we zullen zien é



binnen hier en een jaar kan ik voor belgacom werken Lachen, ik weet onder tussen al zo veel (we hebben al zo veel problemen gehad)


voor ricy, hihi het is door al die jaren achter een laptop te zitten (en we zijn nog maar 24jaar), heb ik zo mijn zelf leren typen, maar blindelings gaat nog nietKnipogen, dit zal mss binnen 10 jaar zijn. de 2 wijsvingers zijn we gelukkig al gepaseert, want dan duurd het lang é!


Reageer